رویداد قرآنی «آوای آسمانی» در گالیکش برگزار شد
کد خبر: 4186143
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
به مناسبت قرآن، عترت و نماز در مدارس

رویداد قرآنی «آوای آسمانی» در گالیکش برگزار شد

در چهارمین روز از هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس رویداد بزرگ قرآنی «آوای آسمانی»(همنوای قرآن- هم صدای غزه) با حضور مسئولین و فعالان فرهنگی مدارس امروز، ۱۴ آذر در دبستان غیر دولتی ثامن الحجج(ع) گالیکش برگزار شد.

برنامه آوای آسمانی به مناسبت هفته قرآن و عترت و نماز در مدارس گالیکش برگزار شد

به گزارش ایکنا از گلستان، در چهارمین روز از هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی(همنوای قرآن - هم صدای غزه) با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان، کارشناس قرآن، عترت و نماز، کارشناس مشاوره و آسیب‌ها، کارشناس مدارس غیردولتی و مدیر دارالقرآن نور هدایت آموزش و پرورش امروز، ۱۴ آذر در دبستان غیر دولتی ثامن الحجج(ع) گالیکش برگزار شد.

مدیر دارالقرآن نور هدایت آموزش و پرورش گالیکش در این مراسم گفت: بی‌شک برپایی مجالس محفل انس با قرآن در مدارس می‌تواند در توسعه فرهنگ قرآنی در مدارس تأثیرگذار باشد.

وی به روند برپایی این رویداد قرآنی با عنوان (همنوای قرآن، هم صدای غزه) اشاره کرد و گفت: در این مراسم سعی کردیم یاد و خاطره شهدای غزه و جبهه‌ مقاومت را گرامی بداریم و با خواندن آیاتی از قرآن برای پیروزی جبهه مقاومت دعا کنیم.

زینلی از مهمترین برنامه‌های این مراسم را به همخوانی آیت الکرسی، قرائت نامه همدردی کودکان ایران با غزه، محفل انس با قرآن، ختم صلوات خاصه حضرت زهرا(س)، نوحه سرایی همگانی سوگواره حضرت زهرا(س)‌ و تجلیل از فعالان حوزه قرآنی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha