فاطمه زهرا(س) یک الگوی تمام عیار برای همه نسل‌ها است
کد خبر: 4184107
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان:

فاطمه زهرا(س) یک الگوی تمام عیار برای همه نسل‌ها است

حجت‌الاسلام محمدزاده مادران را پیوند دهنده رابطه خانواده و اجتماع دانست و گفت: حضرت زهرا (س) علاوه بر اینکه یک الگو نمونه در مادری و همسرداری بوده‌اند، یک شخصیت اثرگذار فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه نیز بوده‌اند.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس تبلیغات اسلامی گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هم‌اندیشی مسئولین روضه‌های خانگی  با حضور مسئولین هیئات مذهبی و مداحان (ویژه بانوان) رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان روز گذشته، 4 آذر در سالن اجتماعات شهید سلیمانی در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گرگان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به اینکه ایام فاطمیه امسال پویش «معجزه مادری» را خواهیم داشت، افزود: یکی از اولویت‌های مداحان و مسئولیت هیئات مذهبی (ویژه بانوان) نشر معارف فاطمی در قالب «معجزه مادری» خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدزاده مادران را پیوند دهنده رابطه اجتماعی و فرهنگیِ خانواده و اجتماع دانست و اظهار کرد: حضرت زهرا(س) علاوه بر اینکه یک الگو نمونه در مادری و همسرداری بوده‌اند، یک شخصیت اثرگذار فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه نیز بوده‌اند که نمونه آن را در خطبه فدکیه می‌توان دید.

وی بابیان‌اینکه جلسات روضه خانگی یکی از مؤلفه‌های ما برای ترویج سبک زندگی فاطمی است، ادامه داد: در سطح شهرستان گرگان بیش از 400 مداح بانو و 80 هیئت مذهبی بانوان داریم که می‌توانند نشر دهنده ابعاد سبک زندگی فاطمی بوده و در آنجا که مادر می‌درخشد به بیان معجزه مادری بپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان، معرفی بانوان موفق و الگوساز در ایام فاطمیه امسال را از اولویت‌ها دانست، گفت: امروز دشمن در جنگ رسانه‌ای در تلاش است تا مفاهیم غلط و نادرست را به جامعه القا کند، لذا در هیئات بانوان بر این هستیم به نشر خوبی‌ها پرداخته و امید آفرینی کنیم.

انتهای پیام
captcha