اعضای هیئت اجرایی انتخابات در گرگان معرفی شدند
کد خبر: 4180372
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در گرگان معرفی شدند

فرماندار گرگان گفت: در اجرای ماده ۱۵ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت نفر از معتمدین اعضای هیئت‌های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخابات شدند.

نادری فرماندار گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، اسماعیل نادری، فرماندار گرگان امروز، ۱۵ آبان در جلسه معرفی اعضای هیئت اجرایی در سالن جلسات فرمانداری گرگان گفت: اجرا و نظارت بر حسن اجرای انتخابات دو وظیفه اصلی اعضای هیئت اجرایی انتخابات است.

فرماندار گرگان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در باب انتخابات در ابتدای سال جاری افزود: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت راهبردهای مورد تأکید ایشان در انتخابات است که در هیأت‌های اجرایی باید نصب العین باشد.

نادری همچنین جایگاه معتمدین هیئت اجرایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مجریان و همه دست‌اندرکاران انتخابات باید با رعایت قانون و حرکت بر مدار قانون عمل کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

فرماندار گرگان در این جلسه با اشاره به موادی از قانون انتخابات در خصوص انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عنوان کرد و گفت: پس از رأی‌گیری و اکثریت نسبی آراء، از بین 30 نفر معتمد هیئت اجرایی، 8 نفر به عنوان اعضای اصلی معتمدین هیئت نظارت و هیئت اجرایی بر انتخابات انتخاب شدند که نسبت به بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی معتمدین که امروز به عنوان هیأت اجرایی انتخابات انتخاب می‌شوند بتوانیم ساز و کار مناسبی برای حضور پرشور مردم در این صحنه خطیر فراهم آوریم.

همچنین در این جلسه وحید فراهی، سلیمان توشنی، محسن صداقت، خانم غلامی، حسین اسلامی، قاسم محمدی، سید جواد محمدزاده، علی منصوری و عیسی اتراچالی به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات در گرگان مرکز گلستان انتخابات شدند.

انتهای پیام
captcha