جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در بندرگز برگزار شد
کد خبر: 4179946
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در بندرگز برگزار شد

جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با حضور مسئول اداره تبلیغات اسلامی، کارشناس قرآنی اداره و با حضور اعضای هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی امروز، ۱۳ آبان در محل دفتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز شد.

هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان  با حضور مسئول اداره تبلیغات اسلامی، کارشناس قرآنی اداره و با حضور اعضای هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی امروز، ۱۳ آبان در محل دفتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز شد.

حجت‌الاسلام حسین پورمسئول اداره تبلیغات اسلامی بندرگز در این جلسه گفت: این شهرستان ظرفیت بسیاری در ترویج فرهنگ قرآنی دارد لذا بانوان بیش از گذشته با ورود بیشتر به مراکز فرهنگی به خصوص آموزش و پرورش و تأثیرگذاری بیشتر در دانش آموزان به عنوان آینده سازان این جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بندرگز با بیان اینکه حوزه فعالیت‌های بانوان باید مستقل باشد تا رشد پیدا کند، گفت: ما باید اگر استعداد و ظرفیتی داریم آن را گسترش دهیم و می‌توانیم فضای قرآنی را در بین خانواده‌ها و نظام آموزش و پرورش به صورت ویژه رواج دهیم.

حجت‌الاسلام حسین‌پور گفت: جمله نکاتی که باید در دستور کار هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی قرار بگیرد تأکید بر شبکه‌سازی و توسعه کنشگرهای مردمی و مسأله جهادتبیین در برنامه‌های قرآنی است همچنین هیئت اندیشه‌ورز ایده‌پرداز حوزه‌های قرآنی بوده و بیشتر در این حوزه نسبت به تبادل افکار جامعه قرآنی مبادرت ورزد.

وی گفت: با توجه به اتفاقات و جبهه مقاومت در منطقه در حاضر حاضر وظیفه همه اقشار قرآنی برگزاری محافل قرآنی و نشان دادن چهره پلید رژیم صهیونیستی می‌باشد که بانوان قرآنی در این برنامه‌ها باید با تولید محتوا در فضای مجازی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام
captcha