طوفان‌‌الاقصی یک شکست چند بعدی برای رژیم صهیونیستی بود
کد خبر: 4179872
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

طوفان‌‌الاقصی یک شکست چند بعدی برای رژیم صهیونیستی بود

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نشانه ترس و استیصال از جبهه مقاومت دانست و گفت: طوفان‌الاقصی یک شکست چند بعدی برای رژیم صهیونیستی بود که به واسطه این عملیات ارتش به ظاهر مجهز آن منجر به شکست امنیتی و نظامی شد.

سردار سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوابه گزارش ایکنا از گلستان، سردار سنایی راد،‌ معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا در روز استکبارستیزی که امروز، ۱۳ آبان در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، گفت: طوفان‌الاقصی یک شکست چند بعدی برای رژیم صهیونیستی بود که به واسطه این عملیات ارتش به ظاهر مجهز آن منجر به شکست امنیتی و نظامی شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: دراین عملیات صهیونیست نه تنها غافلگیر شدند بلکه یک شوک بزرگ به آنها وارد شد که عملا اجرای هر اقدامی را از آنها گرفت. امروز آمریکایی‌ها فقط شبیه صهیونیست‌ها نیستند امروز مدیریت جنگ با آمریکاست و توانستند شتابزدگی صهیونیست‌ها را مدیریت کنند.

سردار سنایی راد اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نشانه ترس و استیصال از جبهه مقاومت دانست و افزود: دست و پا زدن آمریکایی‌ها و صهیونیستها در غزه برای جبران شکست نه تنها جبران نمی‌کند بلکه ابعاد جدیدی از چهره پلید این رژیم را برملا می‌کند.

وی با بیان‌اینکه اقدامات صهیونیست‌ها چیزی جز شکست و نابودی نیست، تصریح کرد: امروزه می‌بینیم که برخی کشورهای متحد اروپا به دفاع از مردم مظلوم غزه به میدان آمدند و این نشان می‌دهند که دیگر وجه رژیم صهیونیستی و خوی پلید آن برای همه آشکار شده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا عملیات طوفان‌الاقصی نتیجه تلاش جوانان غیور جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: آمریکایی‌ها فراخوان ۳۰۰ هزار نفری برای جنگ با غزه و میلیاردها دلار تسهیلات جنگی را دادند در صورتی که در غزه نیروهای جوان با آمادگی کامل آموزش دیدند که نمونه آن را در طوفان‌الاقصی دیده شده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا امروزه باید چهره واقعی آمریکایی برای نسل جدید ما تبیین شود، اظهار کرد: جوانان ما بیدار و هوشیار هستند و امروز دیدیدم که در اقصی نقاط این کشور فریاد بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط همین نوجوانان طنین‌انداز شد و به شعار میدانی و عملی تبدیل شده است.

وی با بیان‌اینکه روند فروپاشی صهیونیست از سال‌های قبل آغاز شده است، گفت: طوفان‌الاقصی معادله صهیونیست‌‌ها را تغییر داد، لذا خویشتن داری امروز ایران در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان قوه اتکایی و بازوی مقاومت در منطقه محسوب شده و این خود در تقویت جبهه مقاومت تأثیرگذار است.

انتهای پیام
captcha