راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4179750
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در گلستان برگزار شد

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان؛ «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»، همزمان با سراسر کشور از میدان شهرداری گرگان به سمت مصلی وحدت برگزار شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش ایکنا از گلستان راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» با حضور مردم انقلابی، استکبارستیز و ولایتمدار گرگان در کنار جمع زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان و اساتید دانشگاه از ساعت 9:30 صبح شنبه، 13 آبان ماه از میدان شهرداری گرگان آغاز و تا مصلی وحدت برگزار شد.

در ساعات آغازین این راهپیمایی جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی با به دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی و پرچم فلسطین و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار»، «صهیون جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند»، «یا ایها المسلمون غزه شده غرق به خون» و «هیهات منا الذله» حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت روز استکبار ستیزی به خبرنگار ایکنا از گلستان 13 آبان را یکی از مصادیق و جلوه‌های استکبار ستیزی مردم ایران برشمرد و گفت: 13 آبان یادآور شجاعت، رشادت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی دانشجویان و دانش‌آموزان ما و پرچمداری امام راحل برای بیداری مردم، حاکمیت حق و کنار زدن نقاب از چهره نفاق است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: آنچه امروز در سرزمین‌های فلسطینی بار دیگر با حمایت نظام استکبار به سردمداری آمریکا و با عاملیت رژیم صهیونیستی می‌گذرد برای مردم ما تکرار جنایات آمریکایی‌ها در طول تاریخ است.

حجت‌الاسلام زمانی گفت: امروز همه ما در برابر انقلاب و آرمان‌های آن مسئول هستیم، در سال گذشته شاهد فتنه‌ای بودیم که ۷۰ کشور برای آن هماهنگی می‌کردند و با وجود این همه هزینه‌های هنگف ایران اسلامی سربلند ماند.

یگانه شکری، دانش‌آموز کلاس هشتم به خبرنگار ایکنا گفت: 13 آبان روز دانش‌آموز است و من خیلی دوست داشتم در این راهپیمایی شرکت کنم تا به کودکان و دانش‌آموزان غزه بگوییم که تنها نیستید و در کنار شما خواهیم بود و از شما حمایت می‌کنیم.

وی گفت: انتخاب این روز به عنوان دانش‌آموز گرچه در آن سال‌ها نبودیم و خیلی از موارد را درک نکردیم اما این خودباوری و عزت را به ما می‌دهد که می‌توانیم در آینده کشور سهمی داشته باشیم.

همچنین در این مراسم سردار سرتیپ سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا در مصلی وحدت سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha