فراخوان علمی سی‌امین اجلاس سراسری نماز در گلستان منتشر شد
کد خبر: 4177936
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

فراخوان علمی سی‌امین اجلاس سراسری نماز در گلستان منتشر شد

مسئول ستاد اقامه نماز گلستان از انتشار فراخوان علمی سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» در گلستان خبر داد.

محمدی ستاد اقامه نماز گلستان و مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود گلستان

قاسم محمدی، مسئول ستاد اقامه نماز گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: فراخوان علمی سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» توسط ستاد اقامه نماز با همفکری و کمک صاحب نظران و مسئولان مرتبط منتشر شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گلستان با اشاره به اینکه ساز وکار حاکم بر این فراخوان با سنوات گذشته متفاوت بوده است، اظهار کرد: برای بهسازی و تحول در حرکت اقامه نماز نسل نو این فراخوان بر چهار محور، «شناخت مسئله» و «استخراج و تدوین وظایف و تکالیف اصلی دستگاه‌ها» و «چاره‌اندیشی برای ترسیم نقشه راه و تدوین برنامه جهت حل مسئله» متمرکز شده است.

مسئول ستاد اقامه نماز گلستان با بیان‌اینکه این اجلاس سراسری به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: موانع و راههای ارتباط با نسل نو با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز، چالش‌ها، فرصت‌ها و فاصله‌های تربیت نسل نو دین مدار، وظایف و عملکرد دستگاه‌های متولی، نقش حلقه‌های میانی و نهاد خانواده، نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه‌ها چالش‌ها، ایده‌ها و الگوها در ترویج اقامه نماز در بین نسل نو از جمله محورهای فراخوان است.

محمدی با بیان‌ اینکه مهلت شرکت در فراخوان تا پایان 15 آذرماه 1402 است، بیان کرد: مدیران ارشد نظام، محققان و استادان حوزه و دانشگاه و فرهنگیان و دستگاه‌هایی که در پرورش آینده سازان نقش‌آفرین هستند می‌توانند ‌توانند نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود در قالب رساله دکتری، پایان نامه ارشد، مقالات علمی، پژوهش‌های کاربردی از طریق سامانه noor.namaz.ir اقدام نمایند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گلستان با اشاره به اعطا گواهی به همه شرکت کنندگان، گفت: اختصاص ۱۱۰ جایزه نقدی به همراه گواهی شرکت در فراخوان و چاپ آثار برگزیده در نشریات علمی پژوهشی و کتاب اجلاس از جمله هدایا و جوایز این فراخوان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha