مسابقات ملی عکس مهارتی در آزادشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4177076
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

مسابقات ملی عکس مهارتی در آزادشهر برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: مسابقات ملی عکس مهارتی با موضوع برداشت زعفران با حضور ۳۰ عکاس برتر از ۱۷ استان در آزادشهر برگزار می‌شود.

کرایلو مدیر کل آموزش فنی حرفه ای گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حمزه کرایلو، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که امروز، 30 مهرماه در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، گفت: مسابقات ملی مهارتی همه ساله در کشور برگزار می‌شود که این دوره مسابقات نیز در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان با بیان‌ اینکه هدف ما از برگزاری این مسابقات ترویج مهارت و ارائه راهکارهای اساسی در زمینه مهارت‌افزایی است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان مسابقات ملی مهارتی در بیش از ۵۰ رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند که منتخبین این مسابقه در سال ۲۰۲۴ به لیون فرانسه اعزام می‌شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان ادامه داد: در کنار برگزاری مسابقات ملی عکس مهارتی مسابقه برداشت زعفران در روستای وامنان آزادشهر را خواهیم داشت که در رویداد با حضور ۳۰ عکاس برتر از ۱۷ استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان‌ اینکه ۵ عکاس برتر از استان گلستان در این رویداد حضور دارند، گفت: برداشت زعفران از جمله اقداماتی است که می‌تواند در مقوله گردشگری و اقتصادی برای استان حائز اهمیت باشد، لذا ۳۰ روستا زیر کشت زعفران رفته است و سعی کردیم از حضور تمامی عکاسان در این رویداد استقبال کنیم.

کرایلو همچنین در مورد زمان برگزاری مسابقات ملی عکس مهارتی اشاره کرد و افزود: مهمانان از روز گذشته وارد استان شده‌اند و مسابقات دوشنبه و سه‌شنبه با رقابت داوطلبین برگزار و اختتامیه این مسابقات روز چهارشنبه با حضور مسئولین استانی در آزادشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان با بیان اینکه فراخوان این مسابقات از اول آبان تا 27 همین ماه بوده است، اظهار کرد: در این مسابقات بالغ بر ۹۰ عکاس برتر کشور ثبت‌نام کرده و آثار خود را ارسال کردند که از این بین ۳۰ نفر برای مسابقات دعوت شدند.

کرایلو گفت: در این مسابقات سعی شده از ظرفیت اکثر دستگاه‌های اجرایی نظیر استانداری، پارک علم و فناوری و صنعت و گردشکری و فرهنگ و ارشاد گلستان نهایت استفاده را ببریم که جا دارد همکاری دستگاه اجرایی در اجرای این رویداد بزرگ تشکر کنیم.

انتهای پیام
captcha