جنایات صهیونیست‌ها بار دیگر ماهیت پلید آنها را نشان داد
کد خبر: 4176659
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
امام جمعه گرگان؛

جنایات صهیونیست‌ها بار دیگر ماهیت پلید آنها را نشان داد

امام جمعه گرگان با بیان‌اینکه جنایات صهیونیست‌ها بار دیگر ماهیت پلید آنها را نشان داد، گفت: صهیونیست‌ها در روزهای گذشته بیمارستان و مدارس را هدف قرار داده و کوچک و بزرگ را می‌کشند که این جنایات خون مردم جهان را به جوش آورده است.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۲۸ مهرماه در مصلی وحدت گرگان به سوم ربیع الثانی، سالروز ورود امام حسن عسکری(ع) به گرگان اشاره کرد و گفت: برخی تواریخ و بزرگان در کتب تاریخی خود آوردند که امام حسن عسکری(ع) در روز جمعه سوم ماه ربیع الثانی به این شهر آمد و مردم به دیدار این امام آمدند و خواسته هایشان را بیان کردند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه ورود این امام همام افتخاری برای این استان است، تصریح کرد: مسئولین باید به این موضوع فرهنگی در استان ویژه داشته باشند تا قدمگاه این امام بزرگوار ملجأی برای دلدادگان اهل عصمت و طهارت قرار بگیرد.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: از روز سوم ربیع الثانی تا سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) هفته فرهنگی استان نامیده شده که این مقوله می‌تواند در ارتقای فرهنگی استان تأثیرگذار باشد.

امام جمعه گرگان به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه اشاره کرد وگفت: صهیونیست‌ها در روزهای گذشته بیمارستان و مدارس را هدف قرار داده و کوچک و بزرگ را می‌کشند که این جنایات خون مردم جهان را به جوش آورده است.

وی در ادامه تشریح جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: حدود دو سوم شهدای غزه در حملات صهیونیست‌ها زن و کودک هستند، نیم میلیون نفر طی روزهای اخیر آواره شده‌اند و کمبود اقلام اساسی جان بسیاری از غیرنظامیان را به خطر انداخته است.

وی به انتقاد از روایت ناصحیح و ناقص رسانه‌های غربی نسبت به آنچه علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه می‌گذرد، افزود: نباید جای ظالم و مظلوم را عوض کرد و با مقصر دانستن قربانیان به‌دنبال تبرئه ظالم و جنایتکار بود. آنچه پیش از هر اقدامی باید مورد توجه قرار گیرد فشار بر این رژیم برای توقف جنایت علیه غیرنظامیان و رفع محاصره غزه است.

آیت‌الله نورمفیدی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه نظامی و اطلاعاتی صهیونیست و آمریکا را شکست داد که هیچکس تا لحظه آخر از آن مطلع نشد و این برنامه‌ریزی دقیق جبهه مقاومت و حماس را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha