آغاز ثبت‌نام قطعی متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی
کد خبر: 4176518
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

آغاز ثبت‌نام قطعی متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی

وزیر کشور از آغاز فرایند قطعی ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ثبت‌نام قطعی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز (۲۷ مهرماه) آغاز شده و تا سوم آبان ادامه دارد.

وحیدی وزیر کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز، ۲۷ مهرماه در جمع خبرنگاران از آغاز فرایند قطعی ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ثبت‌نام قطعی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز (۲۷ مهرماه) آغاز شده و تا ساعت ۱۸ عصر روز سوم آبان ادامه خواهد داشت.

وحیدی آمار بالای ثبت نام متقاضیان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشان دهنده پویایی فضای جامعه برای برگزاری پرشکوه انتخابات اسفند ماه دانست و افزود: ثبت‌نام داوطلبان هر روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت الکترونیکی در سامانه وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی گفت: در مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۸ هزار و ۷۸۸ نفر در حوزه‌های مختلف انتخابیه ثبت‌نام کردند.

وزیر کشور با بیان اینکه ثبت‌نام نهایی انتخابات «الکترونیکی» برگزار می‌شود، گفت: قانون این اجازه را داده است تا حسب مورد، مراجعه حضوری هم داشته باشیم اما رویکرد ما برگزاری ثبت‌نام الکترونیکی است. در این مرحله داوطلبانی که مدارک آنها در پیش ثبت‌نام تأیید شده و کد پیگیری دریافت کرده‌اند، باید پرسشنامه‌ای را تکمیل کنند امکان ویرایش این پرسشنامه وجود ندارد، بنابراین داوطلبان حتماً باید با دقت آن را تکمیل کنند.

وحیدی تأکید کرد: با هدف شفاف سازی فرایند انتخابات مجلس، طبق قانون انتخابات همه داوطلبان باید یک شماره حساب را برای فعالیت‌های انتخاباتی اعلام نمایند.

انتهای پیام
captcha