مردم گلستان در حمایت از مردم فلسطین فریاد «مرگ بر اسرائیل» سردادند
کد خبر: 4175006
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

مردم گلستان در حمایت از مردم فلسطین فریاد «مرگ بر اسرائیل» سردادند

نمازگزاران جمعه گرگان با راهپیمایی از مصلای وحدت تا خیابان شهدا با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زده و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

تظاهرات مردمی حمایت از فلسطین در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، نمازگزاران جمعه گرگان با راهپیمایی از مصلای وحدت تا خیابان شهدا با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.

در سراسر استان قشرهای مختلف مردم حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف را وظیفه دینی خود دانستند و با خروش خود خواهان پایان عمر صهیونیست شدند. مردم گلستان با سر دادن شعارهای «یا ایها مسلمون اتحدوا اتحدوا»، «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» و همچنین «فریاد ملت ما، مرگ بر آمریکا» ضمن اعلام حمایت از مقاومت مردم فلسطین، انزجار خود را از نسل کشی جنایتکاران اسرائیلی ابراز کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی حمایت جبهه مقاومت‌ ضمن غرورآفرین دانستن پیروزی‌های گروه‌های مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» در برابر دشمن تا دندان مسلح صهیونیستی آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مردم مظلوم فلسطین تا سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha