نیروی انتظامی حافظ امنیت و مأمنی برای مردم است
کد خبر: 4174720
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
فرمانده نیروی انتظامی گلستان:

نیروی انتظامی حافظ امنیت و مأمنی برای مردم است

سردار دادگر نیروی انتظامی را حافظ امنیت و مأمنی برای مردم دانست و گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین شهرداری گرگان با مجموعه انتظامی استان گلستان وجود دارد، پلیس از آن مردم است و توجه به نیروی انتظامی موجب احترام به مردم خواهد بود.

سردار دادگر فرمانده نیروی انتظامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، آئین رونمایی از «المان پلیس» با حضور فرمانده انتظامی گلستان و شهردار و فرماندار گرگان امروز، ۱۹ مهرماه در گرگان برگزار شد.

سردار فاضل دادگر، فرمانده نیروی انتظامی گلستان در این مراسم گفت: امنیت، لازمه زندگی مردم و پلیس مظهر اقتدار و امنیت یک ملت است و زمانی که امنیت نباشد، ارزش آن بر همگان هویدا خواهد شد.

دادگر نیروی انتظامی را حافظ امنیت و مأمنی برای مردم دانست و گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین شهرداری گرگان با مجموعه انتظامی استان گلستان وجود دارد، پلیس از آن مردم است و توجه به نیروی انتظامی موجب احترام به مردم خواهد بود.

وی افزود: این المان که مقابل ستاد انتظامی استان نصب شده، موجب راهنمایی مردم در معبر اصلی شهر در دریافت خدمات از نیروی انتظامی خواهد شد.

نادری فرماندار گرگان نیز گفت: یکی از ویژگی‌های برتر نیروی انتظامی در سطح استان گلستان، اهمیت به خدمت مجاهدانه و فداکارانه به مردم است که خوشبختانه با این ویژگی شاهد استانی امن در کشور هستیم.

نادری گلستان را نگارستان اقوام دانست که در وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند، گفت: استان گلستان با توجه به ویژگی‌های خاص در تنوع اقوام، در سطح کشور جزو استان‌های پیشرو در حوزه پیشگیری و ایجاد امنیت و آرامش بشمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha