قرارگرفتن مسلمان در یک صف واحد توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
کد خبر: 4173376
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
امام جمعه گرگان:

قرارگرفتن مسلمان در یک صف واحد توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

آیت‌الله نورمفیدی به مناسبت هفته پیشین هفته وحدت اشاره کرد و گفت: وحدت در جهان اسلام به عنوان میراث امام(ره) جا افتاده و تنها چیزی می‌تواند گرفتاریهای امت اسلامی کنار بزند وحدت امت اسلامی بوده زیرا هدف دشمنان نابودی اسلام است و فرقی شیعه و سنی نیست لذا همه مسلمانان باید در یک صف واحد قرار بگیرند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

 

به گزارش ایکنا از گلستان،‌ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی وحدت گرگان به خطبه ۱۸۸ نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: امیرالمؤمنین(ع) در این خطبه وصیت به تقوا کرده و بها آن را بهشت قرار داده و بهشتی جای متقین است لذا ایشان علاوه بر رعایت تقوا بیان کرده باید به یاد مرگ باشید چرا که مرگ نهایت همه انسانهاست و این شامل همه موجودات می‌شود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه یاد مرگ سازنده و هشدار دهنده است، گفت: اگر انسان مرگ را فراموش کند این مرگ است که انسان را فراموش نمی‌کند و ملک الموت برای هر انسانی فرق می‌کند برای صالحان و امامان و شهدا به صورت چهره‌های نیکو و برای انسانهای گناهکار با چهره متفاوت ظاهر می‌شود پس بهتر مرگ طوری رقم بخورد شیرین باشد.

آیت‌الله نورمفیدی به مناسبت هفته پیشین هفته وحدت اشاره کرد و گفت: وحدت در جهان اسلام به عنوان میراث امام( ره) جا افتاده و تنها چیزی می‌تواند گرفتاریهای امت اسلامی کنار بزند وحدت امت اسلامی بوده زیرا هدف دشمنان نابودی اسلام است و فرقی شیعه و سنی نیست لذا همه مسلمانان باید در یک صف واحد قرار بگیرند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه گرگان همچنین به اوضاع کشور مسلمان نیجریه و بیرون راندن نیروهای فرانسوی از این کشور اشاره کرد و گفت: فرانسه سالها در کشور نیجریه به غارت منابع زیرزمینی و ثروت‌های خدادادی این کشور اقدام کرده، لذا این اقدام مهم دولت و مردم نیجریه در مبارزه با استعمارگران باید سرلوحه دیگر کشورهای مسلمان قرار بگیرد.

آیت‌الله نورمفیدی ضمن گرامیداشت هفته انتظامی (۱۳ تا ۲۰ مهر ماه) گفت: هیچ نعمتی بالاتر و بااهمیت‌تر از امنیت نیست و آنان که در برقراری و ایجاد امنیت تلاش دارند، کاری بس ارزشمند براساس آیات قرآنی و روایات انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد مبارزه مجدانه با مواد مخدر و قاچاق کالا هستیم بیش از هر چیز مرهون تلا‌ش‌های شبانه‌روزی مأموران خدوم و متعهد نیروی انتظامی است که در این راه عزیزترین افراد خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و بی‌شک این راه فیض عظیمی به همراه خواهد داشت.

امام جمعه گرگان با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی شهرستان گرگان در تأمین امنیت شهرستان اظهار كرد: نیروی انتظامی گرگان در سال گذشته در موارد متعدد در برقراری امنیت و آرامش مردم شریف گرگان گام‌های خوبی برداشت که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha