اهدای جهیزیه به ۱۴ زوج جوان گلستانی
کد خبر: 4172845
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
به همت نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

اهدای جهیزیه به ۱۴ زوج جوان گلستانی

به همت مرکز نیکوکاری مسجد گلشن گرگان و نماینده ولی فقیه در گلستان ۱۴ زوج جوان با دریافت جهیزیه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان مراسم اهدای ۱۴ سری جهیزیه  همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) شب گذشته، ۱۰ مهرماه در محل مسجد جامع گلشن گرگان با حضور آیت‌الله نورمفیدی، خانواده‌های زوجین، گروه‌های مختلف مردم و مدیر عامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور برگزار شد.

آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان در این مراسم گفت: با هر ازدواجی، بنایی ساخته می‌شود که خداوند این بنا را بسیار دوست دارد.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های متقابل زن و مرد در زندگی مشترک ضمن تاکید بر اینکه مرد در زندگی زناشویی باید نسبت به همسر خود اظهار محبت داشته باشد، عنوان کرد: همچنین زن نیز باید کانون خانواده را سرشار از مهر و محبت کند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه زندگی مانند یک رودخانه پر از موانعی است که جریان دارد، تصریح کرد: همواره زن و مرد باید در مسیر زندگی خود موانع موجود را برطرف کنند و مانع شکن باشند.

وی با اشاره به اینکه باید در زندگی مشترک صبور و بردبار بود، خاطرنشان کرد: زن و مرد باید در زندگی زناشویی خود ظرفیت وجودی خود را بالا ببرند.

جهیزیه‌های اهدا شده به زوجین شامل یخچال ۲۷ فوت، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، فرش ۷۰۰ شانه ۶ متری، گاز طرح فر پنج شعله، جاروبرقی، پتو ۲ نفره، قابلمه هفت پارچه، سرویس پلور ۱۴ پارچه، اتو بخار، سرویس آرکوپال ۲۵ پارچه، تشک ۲ نفره و ۲ عدد بالشت، در مجموع به ارزش حدود ۶۰۰ میلیون ریال است.

۱۴ زوجی که با این جهیزیه به خانه بخت رفتند، از شهرهای گرگان، فاضل‌آباد، علی‌آبادکتول، مینودشت، کردکوی و گمیشان و چندین روستای تابعه این شهرها بودند.

انتهای پیام
captcha