خادمین اربعین حسینی در بندرگز تجلیل شدند
کد خبر: 4171205
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

خادمین اربعین حسینی در بندرگز تجلیل شدند

آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی (محله اربعین) با حضور امام جمعه شهرستان بندرگز، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از هیئات مذهبی فعال در مراسم اربعین حسینی روز گذشته، سوم مهرماه در حسینیه شهدای بندرگز برگزار شد.

تجلیل از خادمین اربعین حسینی در بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی(محله اربعین) با حضور امام جمعه شهرستان بندرگز، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرماندهی سپاه، جمعی از مدیران ادارات، مسئول شورای هیئات مذهبی استان و شهرستان، هیئات مذهبی فعال در مراسم اربعین حسینی روز گذشته، سوم مهرماه در حسینیه شهدای بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی، امام جمعه بندرگز در این مراسم گفت: پیاده‌روی اربعین آیین خاص شیعیان است که نماد کشتی نجات و راهی به سوی سعادت و محشور شدن با امام حسین(ع) است، لذا خادم خدمت‌رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) را برای خود افتخار بزرگی می‌داند.

امام جمعه بندرگز با بیان‌ اینکه خادمی برای اهل‌بیت(ع) عصمت و طهارت را اوج عزت و سربلندی برای انسان‌ها دانست و افزود: باید فرهنگ حسینی را به دیگر نسل‌ها و به‌ویژه دیگر مسلمانان جهان منتقل کنیم.

وی عشق و علاقه به سید و سالار شهیدان و سایر ائمه سبب می‌شود که باانگیزه در اربعین حسینی فعالیت کرد، گفت: حضور میلیونی زائران و شیفتگان اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین در تاریخ بشریت بی‌نظیر است.

در این مراسم از فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرماندهی سپاه و تعدادی از مسئولان فعال هیئات مذهبی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha