حوزه‌های علمیه باید از لحاظ علمی به دانش روز مجهز شوند
کد خبر: 4170728
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
امام جمعه گرگان:

حوزه‌های علمیه باید از لحاظ علمی به دانش روز مجهز شوند

آیت‌الله نورمفیدی به بهره‌مندی حوزه علمیه از دانش روز اشاره کرد و گفت: شرایط امروز حوزه با گذشته تفاوت کرده لذا شرایط امروزی ایجاب می کند که حوزه‌های علمیه با مطالعه، تحقیق وبررسی، حوزه‌های علمیه را توسعه بخشیده و به شبهات جوانان پاسخ دهند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه استان گلستان در روز گذشته،31 شهریور، در نشست صمیمی با اساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان، گفت: اساتید و مربیان حوزه‌های علمیه به عنوان مروجان اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) و شاگردان مکتب امام صادق وظیفه تبلیغ دین و دعوت به الی الله را برعهده داشته، لذا اساتید حوزه‌های علمیه برای تحقق بخشیدن به این هدف مقدس به اهل‌بیت(ع) توسل جویند.

نماینده ولی‌فقیه استان گلستان با تأکید بر اینکه دعوت الی‌الله از انتقال علم مهمتر است، ادامه داد: از دیگر وظایف حوزه علمیه، دعوت و تشویق مردم به سمت خدای متعال بوده، لذا برای موفقیت در این مسیر با عمل صالح و رفتار و برخورد خوب و خیرخواهانه با مردم و طلاب برای رسیدن به این امر مهم تلاش کنند.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه حوزه علمیه باید از دانش روز بهره بگیرد، گفت: شرایط امروز حوزه با گذشته تفاوت کرده لذا شرایط امروزی ایجاب می‌کند که حوزه‌های علمیه با مطالعه، تحقیق وبررسی، حوزه‌های علمیه را توسعه بخشیده و به شبهات جوانان پاسخ دهند.

انتهای پیام
captcha