اقتدار و عظمت نیروهای مسلح نشان از قدرت و صلابت کشور است
کد خبر: 4170437
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
امام جمعه گرگان:

اقتدار و عظمت نیروهای مسلح نشان از قدرت و صلابت کشور است

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه اقتدار و عظمت نیروهای مسلح نشان از قدرت و صلابت کشور است، گفت: در گذشته دشمنان ایران قدرتمند بودن و ایران در سطح پایینی از قدرت نظامی قرار داشت اما با عنایت حضرت حق امروزه ایران اسلامی از نظر قدرت نظامی و دفاعی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، امروز، 31 شهریور، در مراسم رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این همایش نشان از اقتدار و عزت و قدرت بالای نظامی ما بوده که در چنین روزی به مردم عزیز نشان داده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه استان گلستان با اشاره به اینکه نگاه جهان به ایران نسبت به دوران جنگ تغییر کرده، افزود: در گذشته و در زمان جنگ، جهان از دادن ادوات جنگی به کشور ما پرهیز کرده، لذا امروزه با پیشرفت و همت نیروهای ما، ایران قدرت منطقه محسوب شده و دنیا از گرفتن ادوات جنگی از ایران خودداری کرده و مانع ورود قدرت بالای نظامی ایران به عرصه‌های جهانی می‌شود.

امام جمعه گرگان با تأکید بر سخنان رهبری که ما نزدیک قله‌ایم، گفت: در گذشته دشمنان ایران قدرتمند بودن و ایران در سطح پایینی از قدرت نظامی قرار داشت اما با عنایت حضرت حق امروزه ایران اسلامی از نظر قدرت نظامی و دفاعی در جایگاه بسیار شایسته‌ای قرار دارد.

انتهای پیام
captcha