مسکن؛ عمده‌ترین دلایل عدم جوانان به ازدواج است
کد خبر: 4169923
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
امام جمعه گرگان:

مسکن؛ عمده‌ترین دلایل عدم جوانان به ازدواج است

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه مسکن؛ عمده‌ترین دلایل عدم ازدواج جوانان به ازدواج است، گفت: اگر خدمات و کارهای انجام شده به مردم کشورمان را با دیگر خدمات مقایسه کنیم، امروزه مسئله مسکن از همه مسائل مهم‌تر و رفع مشکلات آن باعث آرامش روحی خانواده‌ها خواهد شد.

آیت‌الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان در نشست هیئت امنای مسکن محرومین حساب ۱۰۰ امام(ره) و جلسه مجمع عمومی عادی هیئت امنای انجمن خیرین مسکن ساز استان گلستان که امروز، ۲۸ شهریور در بیت‌الزهرا(ص) گرگان برگزار شد، گفت: سرپناه یعنی (مسکن) این روزها یکی از بزرگ‌ترین موانع ازدواج جوانان و تشکیل خانواده محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: هزینه‌های سرسام‌آور تأمین مسکن سد راه جمعیت بالایی از جامعه به‌ویژه جوانان و دیگر اقشار جامعه شده است. آیت‌الله نورمفیدی در ادامه با بیان اینکه نداشتن مسکن روح مردم جامعه را ناآرام و بیقرار می‌کند، گفت: آنهایی که خانه به دوش هستند آرام و قرار ندارند و این مهم به روح خانواده آسیب زیادی می‌رساند.

وی با تشکر از زحمات هیئت امنای مسکن محرومین حساب ۱۰۰ امام(ره) و انجمن خیرین مسکن ساز، گفت: کسانی که در راستای ساخت مسکن قدم برمی‌دارند و آرامش را به خانواده‌ها می‌بخشند از آرامش الهی در دنیا و آخرت برخوردار خواهند بود.

امام جمعه گرگان گفت: اگر خدمات و کارهای انجام شده به مردم کشورمان را با دیگر خدمات مقایسه کنیم، امروزه مسئله مسکن از همه مسائل مهم‌تر و رفع مشکلات آن باعث آرامش روحی خانواده‌ها خواهد شد.

انتهای پیام
captcha