مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن(ع) در انبارالوم برگزار شد + عکس
کد خبر: 4169012
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن(ع) در انبارالوم برگزار شد + عکس

مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور حجت‌الاسلام دماوندی امام جمعه بخش وشمگیر و شهر انبارالوم، فرماندار شهرستان آق‌قلا و جمع کثیری از مردم بخش وشمگیر امروز، ۲۳ شهریور در بقعه زکریای نبی انبارالوم برگزار شد.

حجت الاسلام دماوندی امام جمعه انبارالوم

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور حجت‌الاسلام دماوندی امام جمعه بخش وشمگیر و شهر انبارالوم، فرماندار شهرستان آق‌قلا و جمع کثیری از مردم بخش وشمگیر امروز، ۲۳ شهریور در بقعه زکریای نبی انبارالوم برگزار شد.

حجت‌الاسلام دماوندی، امام جمعه انبارالوم ورود به دوماه محرم و صفر را به منزله ورود به حریم الهی دانست و گفت: شما مومنان و دوستداران اهل‌بیت(ع) با حضور در مجالس روضه و همینطور شرکت در پیاده‌روی اربعین ارادت خود را به امام حسین (ع) نشان دادید و قطعاً به تقوای شما کمک خواهد کرد.

وی افزود: اکنون در آخرین روز‌های ماه صفر باید به احوالات خود نگاهی بیندازیم که از عزاداری برای «سیدالشهدا(ع) چه بدست آوردیم و چه میزان خود را با اهداف ایشان همراه کردیم.

حجت‌الاسلام ‌دماوندی شرط قبولی اعمال و رسیدن به قرب الهی را با استناد به آیات قرآن کریم، تقوای الهی دانست و گفت: تقوای الهی را رعایت کنید، مراقب باشید حالا که با شرکت در مجالس امام حسین(ع) روحتان صیقل پیدا کرده و پاک شده‌اید بعد از ماه صفر مجالسی که زمینه گناه در آنها فراهم است شرکت نکرده و خود را با اهداف متعالیه نزدیک کنیم.

انتهای پیام
captcha