لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی
کد خبر: 4168358
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد:

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: جهادگران با چشم‌انداز توسعه و پیشرفت و استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی، سعی در ترویج و تبیین فرهنگ جهادی در جامعه داشته، لذا باید نام واقعی جهاد پیشرفت باید برای شما انتخاب کنند.

دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان

سید محمد دهنوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در گفت و گو با ایکنا از گلستان گفت: جهادگران با چشم‌انداز توسعه و پیشرفت و استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی، سعی در ترویج و تبیین فرهنگ جهادی در جامعه داشته، لذا نام واقعی جهاد پیشرفت باید برای شما انتخاب شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ضمن تأکید بر پیشرو بودن فعالیت‌های جهاددانشگاهی در ریل گذاری نوآوری و دانش‌بنیان، بیان کرد: عدم نوآوری در گذشته و تلاش سخت نیروهای جهادی در تغییر نگاه و ریل گذاری برای آینده در این حوزه سبب اختلاف عملکردی متفاوت و معنادار این نهاد با سایر بخش‌ها شده است.

دهنوی نگاه ویژه به جهاددانشگاهی را یکی از اقدامات دولت سیزدهم برشمرد و افزود: برای تغییر در فهم مدیریتی استان باید روند مدیریتی مجموعه‌هایی همچون جهاددانشگاهی را ترویج داده و با توجه به ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی موجود در این مجموعه باید از این نهاد حمایت همه جانبه کرد.

وی به عملکرد ضعیف رسانه در ادوار گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تاکنون اطلاع‎رسانی توسط فعالان مردمی رقم خورده، در دولت سیزدهم تأکید ويژه‌ای بر روی رسانه شده تا اخبار را به مردم رسانده و نشاط و امید را به آنان منتقل کند.

انتهای پیام
captcha