جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خان ببین برگزار شد‌
کد خبر: 4167400
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خان ببین برگزار شد‌

جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام بهرامی امام جمعه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)خان ببین و با حضور جمعی از مدیران و رؤسای ادارات امروز، ۱۵ شهریور در دفتر امام جمعه خان ببین برگزار شد.

امام جمعه خان ببین در جلسه گرامیداشت ستاد دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام بهرامی امام جمعه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)خان ببین و با حضور جمعی از مدیران و رؤسای ادارات امروز، ۱۵ شهریور در دفتر امام جمعه خان ببین برگزار شد.

سروان پاسدار سمیعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) خان ببین در این جلسه به ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در پاسداری از وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی، اشاره کرد و گفت: باید با برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت‌های آن دوران را بازگو و به معرفی و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی بپردازیم.

حجت‌الاسلام بهرامی امام جمعه بخش فندرسک با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم آن به نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود، تصریح کرد: باید برنامه‌های گرامیداشت این هفته به گونه‌ای باشد تا پایداری و استقامت رزمندگان و شهدا تبیین شود.

همچنین برگزاری یادواره شهداء، آبروی محله، جلسات روشنگری و تبیینی، مسابقات ورزشی، رژه موتوری در سطح شهر و بخش فندرسک، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا، تبلیغات شهری، فضاسازی محیطی از ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha