شهدا راه پیشرفت و بالندگی را به ما نشان دادند
کد خبر: 4166051
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
استاندار گلستان:

شهدا راه پیشرفت و بالندگی را به ما نشان دادند

استاندار گلستان با بیان‌اینکه شهدا راه پیشرفت و بالندگی را به ما نشان دادند، گفت: همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم برای قدردانی از مقام شهدا و حمایت خالصانه و همیشه در صحنه مردم در خدمت‌رسانی به مردم صادق و زمینه رفاه و آسایش آنها را فراهم کنیم.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در آئین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر شهدای هفته دولت که امروز، ۸ شهریور در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، گفت: حقیقت برگزاری یادواره شهدا این است که شهدا براساس اثر وجودی خود، ما را مهمان آئین‌های می‌کنند که به نام آنان برگزار می‌شود و ما دعوت شده به این مجالس هستیم.

استاندار گلستان گفت: اگر ما به خاطرات خودمان هم مراجعه کنیم، می‌بینیم که هیچ موضوعی مانند موضوع شهادت تازگی ندارد، انگار یاد شهدا هر سال تازه‌تر می‌شود و همیشه مسئله‌ای زنده‌ است که تعالی انسان را رقم می‌زند. خانواده معظم شهدا نیز همواره مدالی بر سینه دارند که می‌درخشد و موجب سعادت آنان در دنیا و آخرت است.

زنگانه با بیان اینکه شهدا تفسیر آیات قرآن کریم هستند، افزود: شهدای ما در مکتب عاشورا جان خود را فدا کردند و با اهدا خون خود موجب شدند هزاران هزار انسان به مسیری که ایشان پیمودند، وارد شوند، به عنوان مثال در زمان دفاع مقدس اگر شهیدی از یک محله شهید می‌شد، تعداد بسیاری از جوانان آن محل راه او را ادامه می‌دادند.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم برای قدردانی از مقام شهدا و حمایت خالصانه و همیشه در صحنه مردم در خدمت‌رسانی به مردم صادق و زمینه رفاه و آسایش آنها را فراهم کنیم.

وی با بیان سیاست دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و بی‌وقفه است به دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از هفته دولت تا سفر رئیس جمهور بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی و طرح اقتصادی را افتتاح می‌شود و ۹۲۰ هزار میلیارد ریال مجموع افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

زنگانه با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه استان گلستان استفاده خواهیم کرد، گفت: رشد اقتصادی گلستان بعد از سال‌ها به میانگین کشور نزدیک شده و این نتیجه تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه مسئولان استانی بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۸ هزار واحد مسکن در استان در حال ساخت داریم، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها در جذب منابع ۹۵ درصدی همت داشتند و بالحمدالله حرکت رو به جلو در تمام حوزه‌ها در استان گلستان شاهد هستیم.

انتهای پیام
captcha