وحدت و همدلی؛ کلید موفقیت و رمز پیروزی در برابر مشکلات جامعه است
کد خبر: 4165851
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

وحدت و همدلی؛ کلید موفقیت و رمز پیروزی در برابر مشکلات جامعه است

امام جمعه گالیکش گفت: وحدت و همدلی؛ کلید موفقیت و رمز پیروزی در برابر مشکلات جامعه است و امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه اسلامی نیازمند انسجام و اتحاد است تا در برابر شیطنت‌ها و جنگ افروزی‌های دشمنان و همه بدخواهان سربلند باشد.

حجت الاسلام رضا نژاد امام جمعه گالیکش

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام‌ رضانژاد امام جمعه گالیکش در نشست صمیمی با فرماندار و اعضای ستاد نماز جمعه که امروز، ۷ شهریور برگزار شد، با تبریک بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: الحق و الانصاف شواهد موجود نشان می‌دهد که دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی در این ۲ سال خدمت، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی را انجام داده که حتی در برخی موارد دولت‌های قبل در آن زمینه توفیقات چندانی نداشته‌اند.

امام جمعه گالیکش در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و مساعی بی‌وقفه و شبانه‌روزی فرماندار شهرستان افزود: در این دو ماه که توفیق حضور در شهرستان گالیکش و خدمتگزاری به مردم این شهرستان را داشته‌ام به عینه شاهد تلاش فرماندار انقلابی و جهادی گالیکش و سایر همکاران و مدیران اجرایی در جهت ارائه خدمت بی‌منت به مردم و توسعه شهرستان بوده‌ام و از این جهت متشکرم.

حجت‌الاسلام رضانژاد اظهار کرد: وحدت و همدلی؛ کلید موفقیت و رمز پیروزی در برابر مشکلات جامعه است و امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه اسلامی نیازمند انسجام و اتحاد است تا در برابر شیطنت‌ها و جنگ افروزی‌های دشمنان و همه بدخواهان سربلند باشد.

وی در پایان گفت: ستاد نماز جمعه شهرستان همراه و همگام با همه دولتمردان و خدمتگزاران، برای اعتلای این نظام مقدس خواهد بود.

انتهای پیام
captcha