‏اربعین مسیری برای پایه‌گذاری تمدن بزرگ و جهانی مهدوی است
کد خبر: 4164901
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
امام جمعه آق‌قلا:

‏اربعین مسیری برای پایه‌گذاری تمدن بزرگ و جهانی مهدوی است

امام جمعه آق‌قلا گفت: اربعین مسیر پی‌ریزی تمدن بزرگ و جهانی مهدوی و احیای عدالت و اسلام ناب محمدی (ص) است، امسال هم با یک موج چند میلیونی زائران اربعینی مواجه هستیم.

‏حجت الاسلام حسینی امام جمعه آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حسینی امام جمعه شهرستان آق‌قلا در خطبه‌های نماز جمعه آق‌قلا گفت: یکی از روش‌های آرامش‌بخشی و امیدآفرینی دادن بشارت و خبرهای مسرت بخش و خوشحال کننده است، معمولاً انسان وقتی به یک نوع مشکل، گرفتاری، سختی و ناراحتی مبتلا می‌شود و در وضعیت بحران روحی و روانی، قرار می‌گیرد.

امام جمعه آق‌قلا گفت: دولت سیزدهم در سیاست خارجی حائز کارنامه قابل قبولی گرفت که با تکیه بر نگاهی نو به روابط بین‌الملل، نشان داده با تقویت سیاست چندجانبه‌گرایی و نگاه غیرغربی در سیاست خارجی قادر است منافع ملی ایران را در نظام جهانی حفظ کند.

حجت‌الاسلام حسینی به آیه ۲۱۳ سوره بقره اشاره کرد و گفت: خداوند پیامبران را مبشر و منذر برانگیخت تا به مردم بشارت و بیم دهند، ولایت فقیه هم استمرار حرکت انبیاء است و انقلاب اسلامی، ذاتاً و ماهیتاً بشارت و بشارت‌ آفرین است.

امام جمعه شهرستان آق‌قلا در پایان گفت: اربعین مسیر پی‌ریزی تمدن بزرگ و جهانی مهدوی و احیای عدالت و اسلام ناب محمدی(ص) است، امسال هم با یک موج چند میلیونی زائران اربعینی مواجه هستیم.

انتهای پیام
captcha