آثار مفاخر و بزرگان پشتوانه‌ای برای پیروزی در جبهه فرهنگی است
کد خبر: 4160388
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
استاندار گلستان:

آثار مفاخر و بزرگان پشتوانه‌ای برای پیروزی در جبهه فرهنگی است

زنگانه با بیان اینکه توجه به آثار مفاخر و بزرگان ما پشتوانه‌ای برای پیروزی در جبهه فرهنگی است، گفت: موزه‌ها و طرح‌های فرهنگی نیمه تمام با هدف طرح در سفر دوم ریاست جمهوری شناسایی شود.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه انجمن و آثار و مفاخر فرهنگی با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان و جمعی از مسئولین امروز، ۱۴ مرداد در اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان برگزار شد.

استاندار گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه توجه به آثار مفاخر و بزرگان ما پشتوانه‌ای برای پیروزی در جبهه فرهنگی است، گفت: موزه‌ها و طرح‌های فرهنگی نیمه تمام با هدف طرح در سفر دوم ریاست جمهوری شناسایی شود.

رعیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم مختومقلی فراغی خبر داد و گفت: حمایت از راه‌اندازی موزه مفاخر و مشاهیر گلستان ضروری است.

شالویی، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در این جلسه با بیان اینکه همایش ابن سینا و حافظ امسال به صورت جهانی در ایران برگزار می‌شود، گفت: افتخار به مفاخر گذشته مهم است و مهم‌تر از آن مفاخرسازی است و باید به نسل جوان بگوییم شما هم می‌توانید ابن سینا و میرداماد گرگانی شوید.

شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در گام دوم انقلاب به فرهنگ و معیشت توجه بهتری شد و باید با پاسداشت مشاهیر و مفاخر از مصادره شدن آن‌ها از سوی دیگر کشور‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام
captcha