اتحاد و همبستگی در تقویت دین باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمن می‌شود
کد خبر: 4159925
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

اتحاد و همبستگی در تقویت دین باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمن می‌شود

حجت‌الاسلام عزت زمانی به اهمیت اتحاد و همبستگی بین مردم و سازمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: هر چه این اتحاد قوی‌تر باشد منجر به تقویت دین شده و راحتر می‌توانیم دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در نشست با مدیران شهرستان‌ها و کارشناسان فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان که امروز 11 مرداد ماه در گلستان برگزار شد، گفت: مأموریت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ اسلام ناب محمدی بوده که سعی شده با ساخت عکس‌ها و ظرفیت‌هایی است که با کمک سرمایه‌های مردمی تامین می‌شود عمل صالح را در کشور ترویج دهیم.

حجت‌الاسلام عزت زمانی با اشاره به ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی در قسمت‌های مختلف افزود: گستره فعالیت سازمان تبلیغات از تولید محتوا در حوزه های تبلیغ نوین، حوزه هنر، حوزه رسانه تا فعالیت‌های اصلی سازمان از جمله برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های موجود در سال، فعالیت در مساجد، حوزه‌های کنشگری بانوان و نوجوانان را در بر می‌گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور به اهمیت اتحاد و همبستگی بین مردم و سازمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: هر چه این اتحاد قوی‌تر باشد منجر به تقویت دین شده و راحتر می‌توانیم دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام عزت زمانی از فعالیت‌های ماه محرم و صفر به عنوان مهمترین فعالیت سازمان دانست وافزود: ایجاد یک جریان محتوایی در حوزه تبلیغ و تبیین، برنامه‌های اجتماعی برای نشر معارف دین و قیام سیدالشهدا(ع)، پوشش رسانه‌ای خدمات هیئت‌ها به مردم از جمله اولویت‌ها و فعالیت‌های تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ملت امام حسین(ع) هر خانه‌اش باید حسینی باشد، گفت: در دهه دوم محرم برنامه‌هایی همچون: حماسه هیئت، روضه‌های خانگی، مهمانی هوای نو در راستای شعائر حسینی در جامعه طنین انداز می‌شود که برای ماه صفر نیز زیارت اربعین و افزایش ظرفیت اماکن مقدس برای جاماندگان اربعین را در برنامه کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام
captcha