آغاز ثبت‌نام پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح در گلستان
کد خبر: 4158573
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

آغاز ثبت‌نام پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح در گلستان

جانشین ستاد حج و زیارت گلستان گفت: ثبت‌نام زائران اربعین حسینی از سوم مرداد در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آغاز شده و تا روز اربعین ادامه دارد.

زیارت اربعین

سیدحسین میرآئیز، جانشین ستاد حج و زیارت گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان از آغاز ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد و گفت: ثبت‌نام زائران اربعین حسینی از سوم مرداد در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آغاز شده و تا روز اربعین ادامه دارد.

جانشین ستاد حج و زیارت گلستان با بیان اینکه متقاضیان شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین می‌توانند برای ثبت‌نام به شرکت‌های زیارتی مراجعه کنند، گفت: امسال بنابر تمهیدات اندیشیده شده ثبت نام در یک مرحله انجام می‌شود و کسانی که در سامانه سماح اطلاعاتی شخصی خود را وارد کرده و مبلغ و هزینه خود را پرداخت کنند جز آمار دستگاه‌های نظارتی قرار می‌گیرد.

جانشین ستاد حج و زیارت گلستان ادامه داد: افرادی که گذرنامه اصلی دارند باید نسبت به تمدید گذرنامه خود اقدام کنند اما برای دریافت گذرنامه موقت مخصوص اربعین دستورالعمل قطعی از طرف ناجا صادر نشده و نحوه صدور از طرف ناجا اعلام خواهد شد که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

میرآئیز با بیان اینکه امسال ثبت نام در سامانه سماح با دقت و اهتمام بیشتری صورت خواهد گرفت، گفت: افراد باید نسبت به ثبت نام خود در سامانه سماح توجه ویژه‌ای داشته باشند لذا افرادی که با وسیله شخصی قصد خروج از مرزهای ۵ گانه را دارند نسبت به پارک وسیله شخصی خود در پارکینگ مخصوص زائرین داشتن اطلاعات شخصی در سامانه سماح ملاک است.

انتهای پیام
captcha