گفتمان‌سازی و حرکت اجتماعی از اولویت‌های نهضت پیشرفت بانوان است
کد خبر: 4156649
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
مسئول نهضت پیشرفت بانوان کشور :

گفتمان‌سازی و حرکت اجتماعی از اولویت‌های نهضت پیشرفت بانوان است

سعیدی نژاد در فصل جدید نهضت پیشرفت بانوان باید به گفتمان‌سازی و حرکت اجتماعی بانوان بپردازیم، گفت: نهضت پیشرفت بانوان در نظر دارد تا گفتمان جدید و عرصه‌های کنشگری جدید شکل دهد در این زمینه از ظرفیت تمامی بانوان اعم از بانوان قرآنی و فرهنگی و اجتماعی خواهد کرد.

سعیدی نژاد مسئول نهضت پیشرفت بانوان کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، عاطفه سعیدی نژاد، مسئول نهضت پیشرفت بانوان کشور در جلسه تببین فصل جدید نهضت پیشرفت بانوان که امروز، ۲۹ تیرماه در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به عنوان نهادی انقلابی در پیشرفت نهضت بانوان، گفت: در نهضت پیشرفت بانوان، جریان تبیین و کنشگری بانوان هدف گرفته شده و رویکرد ما مسأله‌محوری و داشتن نقشه کلان بوده و به دنبال توسعه شبکه کنشگری و رویش جریان انسانی هستیم.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان کشور با بیان اينکه زیرساخت‌هایی تعریف کردیم که با توجه به آن افراد متناسب با زیست‌بوم به حل مسائل بپردازند، افزود: طرح‌هایی مانند رفیقانه، دختران حاج‌قاسم و دختران پیشرو از جمله طرح‌هایی است که از سوی ستاد نهضت پیشرفت بانوان در سطح استان در حال اجرا می‌باشد.

سعیدی نژاد با بیان اینکه هدف نهضت پیشرفت بانوان شناسایی بانوان توانمند در عرصه کنشگری اجتماعی می‌باشد، گفت: بانوان زیادی در جامعه در مراکز مختلف که به صورت خودجوش به فعالیت در عرصه‌های اجتماعی می‌پردازند که این افراد باید شناسایی شده و به شکل یک شبکه منسجم تبلیغاتی قرار بگیرند.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان کشور با بیان اینکه نقش تربیتی و تبلیغی زن برای ما ارزشمند است و براین اساس زیرساخت‌هایی برای این امر در نظر گرفته شده است، افزود: نقش ما تسهیل‌گری زیرساخت‌ها و پشتیبانی از ستادهای استانی است. تلاش می‌کنیم تجربیات خوب و اثربخش استان‌ها را به نحو شایسته معرفی کنیم تا الگویی برای سایر استان‌ها باشند.

وی در فصل جدید نهضت پیشرفت بانوان باید به گفتمان‌سازی و حرکت اجتماعی بانوان بپردازیم، گفت: نهضت پیشرفت بانوان در نظر دارد تا گفتمان جدید و عرصه‌های کنشگری جدید شکل دهد در این زمینه از ظرفیت تمامی بانوان اعم از بانوان قرآنی و فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد و مجموعه اقدامات به صورت حرفه‌ای رو به جلو در حال پیشرفت است.

انتهای پیام
captcha