برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در گرگان
کد خبر: 4155523
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در گرگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: 30 تیرماه مصادف با چهارم محرم الحرام است که طبق سنوات گذشته مراسم شیرخوارگان حسینی از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود.

همایش شیرخوارگان حسینی

سید محمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در گفت وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در گرگان خبر داد وگفت: 30 تیر ماه مصادف با چهارم محرم الحرام است که طبق سنوات گذشته مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلای وحدت گرگان از ساعت 8 الی 10 صبح برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به اینکه این روز به نام حضرت علی اصغر(ع) نام گذاری شده است، بیان کرد: هدف ما این است تا در خصوص جمعیت و خانواده گام موثری برداریم و در تلاشیم تا این روز را نماد فرزندآوری و فرزندپروری و تحکیم خانواده بدانیم.

حجت‌الاسلام محمدزاده از طرح پیاده‌روی مادران از مصلای گرگان تا گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) خبر داد وگفت: بعد از اتمام مراسم شیرخوارگان حسینی مادران به همراه فرزندان خود از مصلای تا گلزار شهدای امامزاده عبدالله(ع) گرگان پیاده روی خواهند کرد و این مراسم از سیمای مرکز استان پخش خواهد شد.

وی در پایان گفت: از همه مادران و خانواده تقاضا داریم تا با کودکان خود در این مراسم حضور داشته باشند و ما را در رسیدن به این هدف مهم، یاری دهند.

انتهای پیام
captcha