مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری سپاه نینوا در گرگان افتتاح شد
کد خبر: 4155303
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری سپاه نینوا در گرگان افتتاح شد

مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری سپاه نینوای گلستان امروز، ۲۴ تیرماه با حضور سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در گرگان افتتاح شد.

افتتاح مرکز آفرینش هنری سپاه در گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری سپاه نینوای گلستان امروز، ۲۴ تیرماه با حضور سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در گرگان افتتاح شد.

سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاح این مرکز گفت: هر جوانی که در رشته‌های مختلف هنری توانمند باشد می‌تواند در این مراکز در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با فعالیت خلاقانه حضور داشته باشد.

سردار مقواساز افزود: در این مراکز تاریخ و وقایع انقلاب اسلامی در برابر روایت نادرست دشمن به صورت هوشمند روایت خواهد شد.

وی ادامه داد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری در هر نقطه از کشور که ایجاد می‌شود، می‌تواند با روایتگری‌ صحیح امید را در جامعه افزایش دهد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایطی که دشمن تلاش دارد مردم را از نظام و انقلاب اسلامی مأیوس کند، ما باید به وسیله هنر، ارتباط با مردم را گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی این است که هنر انقلابی در خدمت انقلاب قرار گرفته است و دستگاه‌های مختلف گردهمایی برگزار می کنند.

سردار مقواساز افزود: ما از حوزه هنر برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی جوانان استفاده می‌کنیم.

سردار مقواساز ادامه داد: در حوزه سپاه و بسیج نیز همواره این یکی از اولویت‌ها بوده است که از ظرفیت جوانان و توانمندی‌های آنها در این حوزه بهره لازم را ببریم و آنها را در خدمت مسائل مورد نیاز انقلاب قرار بدهیم.

در این مراسم «علی فوجردی» به عنوان مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج سپاه نینوا استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha