بیش از ۷۵ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی مشغول به کار می‌شوند
کد خبر: 4153565
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گلستان:

بیش از ۷۵ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی مشغول به کار می‌شوند

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گلستان گفت: در این مرکز آموزشی تاکنون ۱۳۰۰ دانشجو فارغ‌التحصیلان شدند و طبق آمار بانک اطلاعاتی بیش ۷۵ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی مشغول به کار می‌شوند.

زنگانه سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، محمد ابراهیم زنگانه، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، ۱۷ تیرماه در این دانشگاه برگزار شد، به بند هفتم آیین نامه‌ جهاددانشگاهی که در سال 59، که زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی طراحی شد، تاکید کرد و گفت: آموزش نیروهای علمی و کاربردی نشان از اهمیت آموزش‌های علمی مهارتی دارد که در مرکز جهاددانشگاهی به عنوان یکی از اصول نه گانه طراحی شده است.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی گلستان افزود: مؤسسه علمی کاربردی بیش از 40 مرکز آموزشی در کشور دارد که در حال حاضر 23000 دانشجو دارد که تا به امروز 180000 فارغ التحصیل در کل کشور تحویل جامعه داده است.

زنگانه با بیان اینکه در سال ۱۳۸۸ این دانشگاه با دو رشته شروع به کار کرد و در 1402، 14 رشته را پوشش می‌دهد، افزود: در این دانشگاه رشته‌های شامل مدیریت کسب و کار، مدیریت امور اداری، فناوری اطلاعات، حسابداری امور مالی، مددکاری اجتماعی، تربیت بدنی، ایمنی وکار و حفاظت فنی و تجهیزات پزشکی و حقوق از جمله رشته‌های است که در این دانشگاه زیر نظر مدرسین خبره تدریس می‌شود.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گلستان به اقدامات فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی اشاره کرد وگفت: برگزاری 13 دوشنبه قرآنی و مراسمات مذهبی، برگزاری کارگاه‌های رایگان از جمله: پرورش قارچ، آیین سخنوری، کرسی آزاد اندیشی با محوریت عفاف و حجاب، آشنای با مواد مخدر، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از نفرات برتر در دهه کرامت، تقدیر از 20 دانشجوی معدل بالای 19، بزرگداشت مقام استاد به همراه تجلیل از مدرسان مرکز، برگزاری طرح یادیار و برگزاری دوره آموزشی توجیهی منظومه فکری امامین انقلاب از جمله اقداماتی است که به همت معاون فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

زنگانه از آغاز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام از ۱۸ تیرماه آغاز می‌شود و علاقمندان برای ثبت‌نام در رشته‌های مربوطه می‌توانند به مرکز آموزشی علمی کاربردی مراجعه و با شماره ۰۹۱۱۴۸۲۴۶۹۴ به صورت آنلاین مشاوره بگیرند.

وی با بیان اینکه از جمله افتخارات این مرکز، کسب رتبه اول دانشگاه‌های علمی کاربردی استان توسط کارشناسان فارغ‌التحصیلان از نظر آموزشی می‌باشد، افزود: در این مرکز آموزشی تاکنون ۱۳۰۰ دانشجو فارغ‌التحصیلان شدند و طبق بانک اطلاعاتی ۷۵ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی مشغول به کار می‌شوند.

وی در پایان گفت: از جمله اهداف 1402، محوطه‌سازی ‌ و تکمیل طبقات و همچنین همکاری با وزرات کار برای فراهم کردن شرایط کاری فارغ‌التحصیلان می‌باشد.

انتهای پیام
captcha