شهيد بهشتی نمونه كامل يک خدمتگذار صديق در ایران و جهان بود
کد خبر: 4150881
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی گلستان:

شهيد بهشتی نمونه كامل يک خدمتگذار صديق در ایران و جهان بود

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه شهيد بهشتی نمونه كامل يک خدمتگذار صديق در ایران و جهان بود، گفت: حادثه هفتم تير سال 1360 اوج ذلت دشمنان نظام جمهوری اسلامی در برابر يكدلی و پیشرفت‌های ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید علی طاهری، رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی گلستان در بزرگداشت شهید بهشتی و شهدای ۷ تیر در گرگان که امروز، ۶ تیرماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، به بیان ویژگی‌های شخصیتی شهیدان انقلاب اسلامی بخصوص شهید بهشتی پرداخت و گفت: شهید بهشتی، بزرگ مردی از نخبه‌های تاریخ بود که تمام وجود خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و حضرت امام خمینی(ره) به درستی گوهره وجودی این شهید عظیم الشان را شناخت. لذا همه ما مدیون خون شهدا هستیم باید برای ادامه مسیر آنان تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه شهادت این خصلت را دارد که حقایق را به همه نشان می‌دهد، افزود: شهید بهشتی در راه آرمان‌های اسلامی و ایرانی همواره ثابت قدم ماند و خطرات و تهدید‌ها او را مردد و سست نساخت و در نهایت نیز مظلومانه به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اهميت قانون مداری در ايجاد نظم و امنيت جامعه تصريح كرد: حادثه هفتم تير سال 1360 اوج ذلت دشمنان نظام جمهوری اسلامی در برابر يكدلی و پیشرفت‌های ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه شهيد بهشتی گام‌های بلند برای اعتلای استقلال و تمامیت کشور ایران برداشت، گفت: بهشتی به ما درس داد که سختی‌ها ما را از راهی که انتخاب کردیم، باز ندارد.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه وظیفه ما جهادتبیین و بیان دستاوردهای نظام در جامعه است‌، گفت: بیان واقعی عملکردها، خدمت‌رسانی‌ها و دستاوردها، اعتماد و اُمید به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha