هدف مهرواره محله همدل اجتماع قلوب حول محور مساجد است
کد خبر: 4149987
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

هدف مهرواره محله همدل اجتماع قلوب حول محور مساجد است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یکی از مهمترین سنگرها در جهت تحقق حکمرانی توحیدی و جامعه پردازی دینی سنگر مسجد دانست و گفت: طرح مهرواره محله همدل از نیمه شعبان شروع شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد که هدف از این مهرواره اجتماع قلوب با کمک و ظرفیت کنشگران جامعه حول مساجد تببین شده است.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در نشست توجیهی مدیران و کارشناسان تبلیغات اسلامی با محوریت ارزیابی محلا همدل که امروز، ۳ تیرماه در سالن اجتماعات تبلیغات گلستان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تاسیس شجره طیبه تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ و اطلاع رسانی چدینی یکی از مهمترین مؤلفه‌های تمدن سازی جامعه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان هدف از برگزاری این نشست توجیهی ارزیابی و انتقال تجارب موفقیت‌های کسب شده با محوریت محله همدل و دیگری تبیین مباحث راهبردی عملیات محرم دانست و گفت: امروز در تبادل جبهه حق و باطل و کارزار تمدنی به فضل الهی در دهه پنجاه ثبات و پایداری خودش را طی کرده و انقراض جبهه باطل به وضوح دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند از طریق حکمرانی مجازی پیوند اجتماعی را گسسته کند، گفت: جداکردن مردم از ولایت جز راهبردی ترین عملیات دشمن در جنگ ترکیبی بوده و باید نقش تبلیغ و تبیین به درستی انجام شده و جهاد تبیین را جدی بگیریم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یکی از مهمترین سنگرها در جهت تحقق حکمرانی توحیدی و جامعه پردازی دینی سنگر مسجد دانست و گفت: در قامت این نهاد مقدس عملیات‌های مختلفی از جمله مهرواره اوج، مهرواره بانور، مهرواره محله همدل در افق روشنی از منظومه فکری امامین انقلاب ترسیم شده است.

وی گفت: طرح مهرواره محله همدل از نیمه شعبان شروع شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد که هدف از این مهرواره اجتماع قلوب با کمک و ظرفیت کنشگران جامعه حول مساجد تببین شده است.

انتهای پیام
captcha