هدف دشمنان جلوگیری از ازدیاد نسل جامعه اسلامی است
کد خبر: 4149639
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
فرمانده سپاه گرگان:

هدف دشمنان جلوگیری از ازدیاد نسل جامعه اسلامی است

سرهنگ دیلم گفت: دشمنان تمام تلاش خود را انجام می دهند که جلوی ازدیاد نسل جامعه اسلامی و فراگیر شدن جمعیت اسلام را در دنیا بگیرند و برنامه هایی در راستای ازدواج آسان، مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

سرهنگ دیلم فرمانده سپاه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سرهنگ پاسدار علی دیلم، فرمانده سپاه گرگان در حاشیه مراسم جشن وصال فاطمی که امروز، ۱ تیرماه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد، گفت: مراسم ازدواج آسان ۲۷ زوج جوان شهرستان گرگان به منظور جاری شدن سنت پیامبر اکرم(ص) به همت بسیج جامعه زنان سپاه گرگان و دستگاه‌های متولی امر جوانان در رستوران لاله برگزار شد.

فرمانده سپاه گرگان افزود: دشمنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که جلوی ازدیاد نسل جامعه اسلامی و فراگیر شدن جمعیت اسلام را در دنیا بگیرند و برنامه‌هایی در راستای ازدواج آسان، مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

سرهنگ دیلم گفت: یکی از برنامه‌های محوری سپاه گرگان در خصوص منویات رهبر معظم انقلاب، برنامه «ایران، جوان بمان» است که به همت بسیج جامعه زنان، معاونت فرهنگی و معاونت اجتماعی به منظور فرزندآوری و تربیت فرزند شایسته جامعه اسلامی در طول سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha