اجرای ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته قوه قضائیه در گلستان
کد خبر: 4149564
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

اجرای ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته قوه قضائیه در گلستان

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضایی استان از اجرای نزدیک به ۴۰ ویژه‌برنامه طی هفته قوه قضایه خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی، حضور مسئولان در نماز جمعه و دیدار با علما و روحانیون از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان در هفته قوه قضائیه است.

به مناسبت هفته قوه قضایه مدیر کل دادگستری گلستان به مقام شهدا ادای احترام کرد

به گزارش ایکنا از گلستان، احمد جعفری، دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه استان امروز، یکم تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: امنیت‌ها و آرامش جامعه، دفاع از مظلومان، احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت از برکات دستگاه قضائی برای مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز به فضل الهی و به برکت نظام مقدس اسلامی شاهد پیشروترین دستگاه قضائی هستیم که حفاظت از حقوق مردم و اجرای عدالت در جامعه سرلوحه فعالیت‌های کارکنان و قضات این قوه است.

جعفری از اجرای نزدیک به ۴۰ ویژه‌برنامه طی هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی، حضور مسئولان در نمازجمعه و دیدار با علما و روحانیون از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان در هفته قوه قضائیه است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه استان افزود: تعطیل، افتتاح مجتمع ویژه خانواده در گرگان، آغاز به کار مشاوران ویژه خانواده برای کمک به سازش بین زوجین، حضور در شهرک‌های صنعتی و ادامه تلاش‌ها برای کمک به احیای کارخانه‌های تعطیل و برپایی میز خدمت از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: در هفته قوه قضائیه مسئولان در برنامه‌های رادیو و تلویزیون حضور پیدا می‌کنند و فعالیت و تمهیدات اخذ شده در جهت بهبود خدمت رسانی به مردم و همچنین به پرسش‌های تلفنی و پیامکی آن‌ها پاسخ می‌دهند.

همچنین امروز در اولین روز از هفته قوه قضائیه کارکنان دادگستری و دستگاه‌های تابعه با حضور در آستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان، مزار شهدا به‌ویژه شهدای دستگاه قضایی و شهدای مبارزه با موادمخدر را عطرافشانی و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام
captcha