جشن ازدواج چهل زوج فرهنگی در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4149458
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)؛

جشن ازدواج چهل زوج فرهنگی در گلستان برگزار شد

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) جشن ازدواج چهل زوج فرهنگی با حضور امام جمعه گرگان، مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولان استانی در سالن اجتماعات کانون فرهنگی طاها گلستان برگزار شد.

جشن ازدواج ۴۰وزوج فرهنگی با حضور آیت الله نورمفیدی

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) جشن ازدواج چهل زوج فرهنگی با حضور امام جمعه گرگان، مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولان استانی امروز، ۳۱ خرداد در سالن اجتماعات کانون فرهنگی طاها گلستان برگزار شد.

 نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه مجالس ازدواج، محبوب‌ترین و پسندیده ترین كاری است كه خدای متعال به آن عنایت دارد، افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید برای شما زوجهای آفریدیم و این نشان می‌داد که این جهان دارای نظم و قرار است و هیچ چیز بیهوده آفریده نشده است.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اينکه خداوند ازدواج را وسیله‌ای برای به دست آوردن آرامش انسان‌ها قرار داده است، ادامه داد: خدای متعال ستون و چارچوب خانواده را بر ازدواج و مودت و عشق و محبت بنا نهاده است و اگر مودت و عشق نباشد خانواده شکل واقعی خود را از دست می‌دهد لذا تنها توصیه‌ای که باید در امر ازدواج به جوانان داشت این است که باید در مواجهه با مشکلات زندگی گذشت و عشق و ایمان خود را به کار بگیرند.

وی همدلی و مودت را نتیجه مهرورزی و ابراز محبت در خانواده عنوان کرد و گفت: احترام گذاشتن به همدیگر و صبوری در برابر مشكلات و ناملایمات زندگی منجر به سعادت خانواده‌ها می‌شود.

سیدرضا نظری مدیر كل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک به زوج‌های جوان در این مراسم اظهار کرد: ساده زیستی و دور از تجملات در امر ازدواج نه تنها پایه‌های زندگی مشترک را محکم بلکه باعث می‌شود عشق و مودت در بین زوجین بیشتر شود.

همچنین در این مراسم از چهل زوج فرهنگی استان گلستان که در سال ۱۴۰۱ به عقد یکدیگر در آمده بودند تجلیل و خطبه عقد یکی از زوج‌های جوان توسط آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان قرائت شد.

انتهای پیام
captcha