دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گرگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4149195
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گرگان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه ایام تابستان در سطح استان خبر داد و گفت: دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

رعیت مدیر کل ارشاد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، محمد رعیت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، ۳۰ خرداد در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه ایام تابستان در سطح استان اشاره کرد و گفت: دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

رعیت با بیان‌اینکه این جشنواره با مشارکت معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار خواهد شد، افزود: بیش از ۳۵ هزار دانش‌آموز در قالب ۴۳۶ گروه سرود در سه بخش (سرود همگانی، صحنه‌ای رقابتی و پاتوق) شرکت کردند که طبق ارزیابی و رأی داوران مقدماتی، میزبان 30 گروه به مدت 3 روز در استان هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان همچنین به برگزاری شانزدهمین جشنواره منطقه‌ای موسیقی نواحی ایران در استان اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره به میزبانی 5 استان کشور از تاریخ 6 تا 8 تیر ماه در شهرستان گنبدکاووس و با حضور هنرمندانی از سراسر کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته عفاف و حجاب استان میزبان نخستین جشنواره فیلم گوهر شاد خواهد بود، اظهار کرد: این جشنواره به منظور ترویج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه زن و خانواده می‌باشد که زمان برگزاری این جشنواره 16 الی 23 تيرماه در محل پردیس سینمایی عصر جدید خواهد بود.

انتهای پیام
captcha