توجه به فرهنگ نماز دانش آموزان را در مقابل آسیب‌های احتمالی ایمن می‌کند
کد خبر: 4147414
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

توجه به فرهنگ نماز دانش آموزان را در مقابل آسیب‌های احتمالی ایمن می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بسترسازی و توجه ویژه به فرهنگ نماز در مدارس دانش آموزان را در مقابل آسیب‌های احتمالی ایمن می‌کند.

مهاجر معاون سیاسی اجتماعی استانداری گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در سومین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان که امروز، ۲۲ خرداد در سالن فرهنگ اداره‌کل آموزش‌ و پرورش برگزار شد، گفت: بسترسازی و توجه ویژه به فرهنگ نماز در مدارس دانش آموزان گلستان را در مقابل آسیب‌های احتمالی ایمن می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بیان کرد: حضور مستمر و منظم امامان جماعت در مدارس در ترویج و توسعه فرهنگ نماز تاثیرگذار بوده و دانش‌آموزان با برنامه‌های متنوع به اقامه نماز جذب می‌شوند.

مهاجر گفت: نهادینه‌سازی ارزش‌ها بین نسل جوان و نوجوان امری مهم برای تربیت نسلی انقلابی و مصون سازی‌ در برابر هجمه‌های فرهنگی است.

وی گفت: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، توسعه فرهنگ اقامه نماز و اهتمام به برپایی نماز جماعت در مدرسه، تقویت انس با قرآن در دانش‌آموزان، توسعه فرهنگ و سواد قرآنی با اصلاح برنامه‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مهاجر همچنین با اشاره به وضعیت استحکام بنای مدارس غیردولتی گفت: باید حمایت از این‌گونه مدارس را در راستای استحکام بناهای آموزشی گلستان بیشتر کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استحکام بنای مدارس غیردولتی از موضوعات حقوق عامه است و با جدیت پیگیری می‌شود و در این موضوع با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha