برنامه‌های نماز دستگاه‌های اجرایی برمبنای سند تحول نماز انجام شود
کد خبر: 4146512
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
استاندار گلستان:

برنامه‌های نماز دستگاه‌های اجرایی برمبنای سند تحول نماز انجام شود

استاندار گلستان در جلسه شورای اقامه نماز در ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: تلاش شود برنامه‌های نماز دستگاه‌های اجرایی ذیل سند تحول نماز و با چشم انداز مشخص انجام شود.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز گلستان علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در جلسه شورای اقامه نماز و بنیاد مهدویت مهدی موعود(عج) گلستان که امروز، ۱۸ خرداد در بیت الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به ابلاغ سند تحول نماز به دستگاه‌های اجرایی، گفت: تلاش شود برنامه‌های نماز دستگاه‌های اجرایی ذیل سند تحول نماز و با چشم انداز مشخص انجام شود.

استاندار گلستان افزود: طبق گزارشات واصله، اتفاقات خوبی در حوزه نماز و مهدویت در بُرش استانی و شهرستانی در حال رقم خوردن است.

استاندار گلستان در ادامه با اشاره به ابلاغ حکم نماینده تام الاختیار در پیگیری وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی به مدیر ستاد اقامه نماز، گفت: گزارش اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های مربوطه در خصوص مساجد و نمازخانه های بین راهی، جهت جمع‌بندی نهایی به ستاد اقامه نماز استان ارسال شود.

وی در پایان ضمن قرائت مصوبات ۱۵ بندی جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، بر ضرورت همکاری فی مابین دستگاه‌های اجرایی و ستاد اقامه نماز مطابق با تفاهمنامه موجود تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha