تفکرات و اندیشه‌های مبارزاتی امام(ره) الگوی مناسبی برای جهان اسلام است
کد خبر: 4145674
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا:

تفکرات و اندیشه‌های مبارزاتی امام(ره) الگوی مناسبی برای جهان اسلام است

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا بیان اینکه تفکرات، اندیشه‌های مبارزاتی امام(ره) الگوی مناسبی برای ملت ایران و جهان اسلام است، گفت: اهداف و دستاوردهای امام خمینی(ره) باید در جامعه تبیین شود و این مهم با وحدت علما و اندیشمندان محقق خواهد شد.

آخوند رهبر امام جمعه آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، آخوند عبدالرزاق رهبر امام جمعه آق‌قلا، در نشست تخصصی امام خمینی(ره) احیاگر امت اسلامی و همبستگی اجتماعی که امروز، ۱۳ خرداد در سالن تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: اندیشه‌ها، اهداف و مسیر روشن انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در سیره فکری و عملی رهبر معظم انقلاب مشهود است و تداوم بخش حقیقی راه امام راحل (ره) است.

امام جمعه آق‌قلا با بیان اینکه تفکرات، اندیشه‌های مبارزاتی امام(ره) الگوی مناسبی برای ملت ایران و جهان اسلام است، افزود: امام خمینی(ره) شخصیت بی‌نظیر تاریخ بود ایشان هر کجا که ندای مظلوم به گوش می‌رسید از آن دفاع می‌کرد حتی ایستادگی و مقاومت ایشان در برابر صهیونسیم هم در آن دوران بسیار قابل تامل است.

آخوند رهبر اظهار کرد: با نسل جوانی روبه‌رو هستیم که دشمن تلاش می‌کند آنان را از جایگاه اصیل و حقیقی خود دور کند اما یکی از شخصیت‌هایی که پرجاذبه برای احساس غرور مردم ما، حضرت امام(ره) است.

وی اظهار کرد: اهداف و دستاوردهای امام خمینی(ره) باید در جامعه تبیین شود و این مهم با وحدت علما و اندیشمندان محقق خواهد شد.

آخوند رهبر به نقش امام خمینی(ره) در ایجاد وحدت مسلمین جهان اشاره کرد و گفت: تبیین اندیشه‌های حضرت امام(ره) را برای آحاد مردم بالاخص نسل جوان ضروری بوده لذا باید این تعریف و تبیین در بسته‌ها و قالب‌های مختلفی در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha