آئین معارفه فرماندار جدید گرگان برگزار شد
کد خبر: 4145644
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

آئین معارفه فرماندار جدید گرگان برگزار شد

آئین معارفه فرماندار گرگان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و جمعی از مسئولان استانی امروز، ۱۳ خرداد در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

آئین معارفه فرماندار جدید گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آئین معارفه فرماندار گرگان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و جمعی از مسئولان استانی امروز، ۱۳ خرداد در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

سید علی مهاجر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با بیان اینکه توسل، توکل، ولایی بودن، داشتن دغدغه برای مردم و وحدت رمز موفقیت رزمندگان دفاع مقدس بود، گفت: اکنون نیز یکی از رمزهای موفقیت در میدان کار و عمل همین ویژگی‌ها بوده که باید به آن توجه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: این آمدن و رفتن‌ها برای ما مسئولان یک عبرت است تا رجوع کنیم به خودمان و اینکه که قرار است در راه خدمت به مردم چگونه گام برداریم. مهاجر فرماندار را پدر معنوی مردم یک شهر دانست و تاکید کرد: در راه خدمت‌رسانی خدای ناکرده نباید بحث قومیتها، جناحهای سیاسی، بالاشهر و پایین شهر مطرح باشد و باید به همه خدمت کرد.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از پایین محلی فرماندار قبلی اعتماد به جوانان و سپردن امور به آنها را مزیت دانست وگفت: باید با همدلی و صمیمیت با استفاده نیروی جوانی به ویژه دانشجویان و اقشار فرهیخته در پیشبرد اهداف اقتصادی استان کوشا باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان گرگان تنها مرکز استان گلستان نیست بلکه بار مسئولیت کل استان را بر دوش می‌کشد، لذا باید اعتبار ویژه‌تری برای شهرستان گرگان در نظر گرفته شود تا فرماندار بتواند مسئولیت خود را به خوبی ایفا کند.

نادری، سرپرست جدید فرمانداری گرگان هم با بیان اینکه خودم را بسیجی و دوستدار انقلاب اسلامی می‌دانم گفت: آمده‌ایم تا عدالت و همدلی را گسترش دهیم و به عنوان یک سرباز کوچک دست کمک به سوی همه دلسوزان دراز می‌کنم.

همچنین در این مراسم از اسماعیل نادری به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان معرفی و از عیسی پایین محلی فرماندار قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha