نمایشگاه مد و لباس ایرانی در گرگان برپا می‌شود
کد خبر: 4144451
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
همزمان با ولادت امام رضا(ع)

نمایشگاه مد و لباس ایرانی در گرگان برپا می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان از برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی در گرگان همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: این نمایش با حضور مسئولان استانی 10 خردادماه افتتاح و به مدت سه روز در تالار پیوند گرگان پذیرای علاقه‌مندان است.

رعیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، محمد رعیت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، 8 خردادماه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان از برگزاری بزرگترین نمایشگاه مد و لباس ایرانی همزمان با دهه کرامت در گرگان خبر داد و گفت: این نمایش با حضور مسئولان استانی 10 خردادماه افتتاح و به مدت سه روز از ساعت 11 تا 22 در تالار پیوند گرگان پذیرایی علاقه‌مندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان با بیان اینکه استان گلستان جزء ششمین استانی است که این رویداد را برگزار خواهد کرد، گفت: این اقدام یکی از کارهای بزرگی است که با همکاری شوراهای فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگ اصیل ایرانی پیش‌بینی شده است.

رعیت با بیان اینکه در این نمایشگاه حدود 100 ویژند به همراه 100 غرفه از سراسر کشور راه‌اندازی شده است، گفت: این نمایشگاه با حمایت مالی بخشی از تولیدکنندگان و به همراه تعدادی از بن خرید تخفیف هماهنگ شده که حدود 6 تولید کننده از استان گلستان در این رویداد حضور خواهند داشت و آثار و تولیدات خود را عرضه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان با بیان اینکه گلستان پس از همدان، کرمانشاه، اصفهان، زنجان، رشت و خراسان شمالی میزبان ششمین دوره این نمایشگاه است، افزود: با توجه به اینکه شعار سال مهار تورم و رشد تولید است در راستای حمایت از تولید و سهم فرهنگ در انجام این شعار این رویداد پیش‌بینی شده که بتوانیم جوانان و نوجوانان را با فرهنگ زیست عفیفانه و غنی ایرانی آشنا کنیم.

رعیت همچنین به برگزاری جشنواره «سرود رضوی» با همکاری اداره کل ارشاد و اداره کل آموزش و پرورش گلستان اشاره کرد و گفت: این جشنواره به میزبانی استان گلستان برگزار شده که حدود سه هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان در سه بخش شامل اجرای میدانی، پاتوقی و گروهی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه 268 اثر از 30 استان به این جشنواره ارسال شده است، اظهار کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در روز ولادت امام رضا(ع) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha