تشریح دستاوردهای انقلاب در مدارس ادای دین به شهداست
کد خبر: 4144263
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

تشریح دستاوردهای انقلاب در مدارس ادای دین به شهداست

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی و این نظام مقدس را برای فرزندان این آب و خاک در مدارس بازگو نکنیم مدیون شهدا هستیم و باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز، ۷ خرداد در جمع معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات آموزش و ‌پرورش استان گفت: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی و این نظام مقدس را برای فرزندان این آب و خاک در مدارس بازگو نکنیم مدیون شهدا هستیم و باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی با سه چالش حضور، تحریم و براندازی مقابل انقلاب اسلامی مواجه هستند که تشریح این سه چالش، دستاوردهای انقلاب اسلامی را نمایان می‌کند.

وی گفت: در چالش حضور، روزگاری می‌گفتیم آمریکایی ها در خیابان های تهران نباشند اما امروز می‌گوییم آمریکایی‌ها باید از منطقه اخراج شوند که یقینا به زودی اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در چالش تحریم، روزی در دفاع مقدس نیازمند کیسه گونی و سیم خاردار بودیم اما امروز موشک نقطه زن ۲۰۰۰ کیلومتری با آخرین تکنولوژی روز می‌سازیم.

وی گفت: در چالش براندازی، روزی منافقین در سراسر کشور جولان می‌دادند و مسئولین و اقشار مختلف مردم انقلابی را ترور می‌کردند اما امروز دشمنان ما می‌گویند برای ضربه به ایران اسلامی نیازمند یک ائتلاف جهانی داریم.

انتهای پیام
captcha