برگزاری جشن «خواهر برادری» در گرگان
کد خبر: 4144251
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

برگزاری جشن «خواهر برادری» در گرگان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری جشن بزرگ «خواهر برادری» همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) در گرگان خبر داد.

جلسه سازمان فرهنگی ورزشی و برگزاری جشن خواهر برادری

به گزارش ایکنا از گلستان، کریم علمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان امروز، 7 خرداد ماه در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهرستان گرگان که با حضور اعضای این قرارگاه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک کرامت ایامی مغتنم برای پرداختن به فعالیت های معنوی است و قطعاً سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ویژه برنامه‌هایی را برای گرامیداشت این ایام تدوین کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه برگزاری جشن بزرگ «خواهر برادری» همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) در گرگان یکی از همین برنامه های تدوین شده است، ادامه داد: در این جلسه برای برگزاری دیگر برنامه های ایام دهه کرامت و سالروز میلاد با سعادت امام مهربانی‌ها «حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع)» همفکری شد.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه این جشن بزرگ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه  در خیابان امام رضا(ع) شهر گرگان، برگزار می شود، گفت: حضور خدام حرم مطهر رضوی و هنرمندان در رشته‌های مختلف از ویژه برنامه‌های این جشن باشکوه است.

انتهای پیام
captcha