دوره آموزشی ترویجی «نغمه‌ جاوید» برگزار شد
کد خبر: 4142090
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان؛

دوره آموزشی ترویجی «نغمه‌ جاوید» برگزار شد

دوره آموزشی ترویجی نغمه‌ جاوید با موضوع «منظومه فکری مقام معظم رهبری» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان و جمعی از دانشجویان امروز، ۳۰ اردیبهشت در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان برگزار شد.

دوره ترویجی منظومه فکری مقام رهبری در جهاد دانشگاهی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، دوره آموزشی ترویجی نغمه جاوید با موضوع منظومه فکری مقام معظم رهبری به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان و جمعی از دانشجویان امروز، ۳۰ اردیبهشت در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام امین قرایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان در این جلسه به تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: امروز فهم درست از حقیقت انقلاب و حرکت جهادی در مسیر اهداف میانی و نهایی انقلاب، مهم‌ترین هدف رسیدن به منظومه فکری رهبر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان تصریح کرد: امروزه برداشت و ماحصل انقلاب از دیدگاه اقشار مختلف مردم و سلایق مختلف متفاوت است اما آنچه مهم است این است که بدانیم که ریشه‌های اصلی انقلاب چگونه به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام قرایی گفت: برای پی بردن به ماهیت انقلاب باید بدانیم منظومه فکری رهبری در قالب انقلاب اسلامی چیست لذا مردم و جامعه و حتی خواص باید بدانند انقلاب اسلامی چگونه شکل گرفته و گستردگی آن کجاست و بعد در مورد آن اظهار نظر کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان یکی از مشکلات اصلی کشور را تبیین نکردن درست مبانی اصلی انقلاب دانست وگفت: اگر بخواهیم در مورد انقلاب اسلامی بدانیم ابتدا باید اولویت‌های اصلی یک رهبر و خط فکری ایشان را مورد ارزیابی قرار داده لذا مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب شروع چله دوم انقلاب را صریحا بیان می‌کنند که این نشان دهنده ریشه دار بودن این انقلاب است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان همچنین به مشکلات فرهنگی جامعه و موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: امروزه جامعه ما نیاز به جهادتببین دارد بیشتر مشکلات اصلی جامعه به خاطر تبیین نکردن درست و القائات منفی دشمنان انقلاب است متاسفانه در سال‌های اخیر به خاطر انجام ندادن زیرساخت‌های صحیح فرهنگی امروز کشور دچار چالش شده که این موضوع با تبیین صحیح و راهکارهای مناسب قابل حل است.

حجت‌الاسلام قرایی گفت: برای رسیدن به هدف نهایی انقلاب، یعنی ایجاد تمدن اسلامی، قطعاً نیاز به نقشه راه درست و دقیق داریم. امروز اندیشه‌های مقام معظم رهبری همان نقشه راه است.

همچنین این جلسه که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان برگزار شد هریک از دانشجویان با بیان نظرات خود پرداخته و جلسه پرسش و پاسخ انجام شد.

انتهای پیام
captcha