اختتامیه مرحله استانی جشنواره فجر تا فجر در گلستان‌ برگزار شد
کد خبر: 4139552
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

اختتامیه مرحله استانی جشنواره فجر تا فجر در گلستان‌ برگزار شد

اختتامیه مرحله استانی جشنواره فجر تا فجر با حضور مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیر کل حوزه هنری و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

جشنواره سراسری فجر تا فجر در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، مراسم اختتامیه جشنواره فجر تا فجر با حضور مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیر کل حوزه هنری و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری دستگاههای اجرایی در برگزاری جشنواره فجر تا فجر، از شرکت بیش از ۱۷۳۰ نفر در جشنواره خبر داد.

وی میزان مشارکت استان گلستان را در مرتبه خوب عنوان کرد وگفت: باید تلاش شود در جشنواره‌های آینده کیفیت و کمیت در ارسال آثار دیده شود.

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان با اشاره به تعداد برگزیدگان جشنواره، گفت: ۳ نفر در بخش بزرگسالان و ۱۹ نفر در بخش دانش‌آموزی حائز رتبه شدند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از ۵۶ نفر از برگزیدگان جشنواره فجر تا فجر و همچنین هیات داوارن برگزیدگان فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha