توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در گلستان
کد خبر: 4137872
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در گلستان

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گلستان از توزیع پنج هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی و احسان با کمک بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین افراد کم برخودار در گلستان خبر داد.

رزمایش کمک های مومنانه

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام مهدی انتصاری، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان در مراسم رزمایش کمک‌های مومنانه که امروز، ۱۱ اردیبهشت در آستانه امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد، گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت آحاد مختلف جامعه در اجرای طرح مواسات و همدلی برای تامین معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه، اقدام به برگزاری پنج مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح استان کرده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گلستان گفت: حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند با برگزاری مراحل مختلف رزمایش همدلی و احسان در تمام نقاط شهرهای استان انجام شده و ادامه دارد.

وی با بیان‌اینکه این بسته‌ها در مجموع با ارزش ۴ میلیارد و دویست میلیون تومان تهیه شده و شامل ده قلم مواد غذایی است، گفت: جمعیت هدف برای دریافت بسته‌ها به همت بسیج شناسایی شده و بین آنها توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha