هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «صادق شیبک» برگزار شد
کد خبر: 4136979
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
در گالیکش

هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «صادق شیبک» برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «صادق شیبک» شامگاه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای ینقاق از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش برگزار شد.

حجت الاسلام دلبری امام جمعه گالیکش

به گزارش ایکنا از گلستان، طی مراسمی با حضور نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، جانشین سپاه و برخی مدیران، نظامیان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان گالیکش، هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سروان «صادق شیبک» شامگاه، 7 اردیبهشت‌ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای ینقاق از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش برگزار شد.

حجت‌الاسلام دلبری، امام جمعه گالیکش در این مراسم ضمن قدردانی از بانیان این آئین درباره فضائل و خصوصیات بارز شهدا به‌ویژه شهید شیبک به‌عنوان دومین شهید مدافع حرم شهرستان و نهمین در استان گلستان سخن گفت: وظیفه همه به‌عنوان یک مسلمانان این است که در برابر این همه رشادت‌ و جانفشانی‌ شهدای گرانقدر سر تعظیم فرود آوریم و از عمق وجود جزو رهروان راستین فرهنگ ناب و مقدس شهادت باشیم.

حجت‌الاسلام دلبری گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.

وی با تأکید بر اهمیت نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد آرامش در جامعه، گفت: شهدای مدافع حرم با انگیزه بالا و ایمان باور نکردنی از زندگی، خانواده و آسایش و راحتی خود گذشتند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها و حرم آل الله، با دشمن مبارزه کردند که لازم است قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.

گفتنی است، در پایان این مراسم و پس از عزاداری و سینه‌زنی حاضران، از خانواده این شهید مدافع حرم با تقدیم هدایایی تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.

 

انتهای پیام
captcha