مدیر بنیادفرهنگی مهدی موعود(عج) گلستان از اتوبوس مهدویت در گرگان بازدید کرد
کد خبر: 4136325
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

مدیر بنیادفرهنگی مهدی موعود(عج) گلستان از اتوبوس مهدویت در گرگان بازدید کرد

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گلستان با هدف پیگیری اجرای برنامه‌های مهدویت امروز، ۴ اردییبهشت از اتوبوس مهدویت در سطح شهر گرگان بازدید کرد.

بازدید مدیر کل بنیاد مهدویت گلستان از اتوبوس مهدویت

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گلستان، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گلستان با هدف پیگیری اجرای برنامه‌های مهدویت در سطح شهرستان گرگان امروز، ۴ اردیبهشت از اتوبوس مهدویت در سطح شهر بازدید کرد.

قاسم محمدی مدیر بنیاد مهدویت در این بازدید گفت: متاسفانه موضوع مهدویت و معارف مهدوی در جامعه دینی که پرچمدار و طلایه‌دار انقلاب حضرت مهدی و زمینه‌ساز ظهور آن بزرگوار است مغفول مانده است و باید تلاش کنیم زمینه‌سازی ظهور حضرت را فراهم کنیم.

وی افزود: امروزه خوشبختانه در جامعه نوآوری‌های مهدوی و اجرای خلاقانه برنامه های مهدویت در بین جوانان و نسل نو بیش از پیش نمایان شده است و امیدواریم گروه های مختلفی در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی، به مطالب مهدویت بپردازند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در پایان گفت: خیلی از کانون‌های مذهبی به موضوع مهدویت نگاه ویژه دارند که حقیقتاً نگاهی صحیح و درست است اما این دیدگاه نباید ما را از توجه به احکام فردی و اجتماعی نسبت به امام زمان (عج) دور بسازد.

لازم به ذکر است این اتوبوس با هدف گسترش فرهنگ مهدویت در بین مردم افتتاح شده است و این نمایشگاه اتوبوسی همزمان با جابجا کردن مسافران، در راستای افزایش اطلاعات مهدوی مردم کمک می‌کند.

مقرر شده است این اتوبوس هر هفته در یک مسیر مسافر جابجا کند تا همه مردم شهر از این فضا بهره‌مند شوند. همچنین جابه جایی مسافران در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته، جهت نذر ظهور حضرت حجت(ع) رایگان می‌باشد.

 

انتهای پیام
captcha