ضیافت افطاری «وحدت و مقاومت» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4134170
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

ضیافت افطاری «وحدت و مقاومت» در آزادشهر برگزار شد

ضیافت افطاری «وحدت و مقاومت» با حضور مسئول مرکز مفتاح اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی گلستان و جمعی از طلاب و روحانیون شیعه و اهل‌ سنت روز گذشته، 25 فروردین‌ماه در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد.

ضیافت افطاری وحدت و مقاومت در ازادشهربه گزارش ایکنا ازگلستان، ضیافت افطاری «وحدت و مقاومت» با حضور مسئول مرکز مفتاح اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی گلستان و جمعی از طلاب و روحانیون شیعه و اهل‌سنت روز گذشته، 25 فروردین‌ماه در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آزادشهر در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی حرف حق را به جهان آموخت و اکنون همه جهان در مقابل اسرائیل می‌ایستند، قریب ۶۰ سال است به برکت امام خمینی(ره) روز قدس برجسته‌ترین یادگار انقلاب است.

امام جمعه آزادشهر گفت: ما با دهان روزه از مردم محروم اسرائیل دفاع کرده و رژیم غاصب کودک‌کش را محکوم می‌کنیم این حرکت ما براساس دستورات قرآن است.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: امروز رژیم جعلی اسرائیل با بحران شدید داخلی مواجه است بنابراین همه تلاش مذبوحانه خود را برای بقا انجام می‌دهد اما اراده خداوند بر نابودی این رژیم و آزادی بیت المقدس است.

امام جمعه آزادشهر گفت: امروز ملت بزرگ ایران از اقوام و مذاهب اسلامی‌، جریان دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادی بیت‌المقدس را به جریان غالب در جهان تبدیل کردند.

در این مراسم سخنرانان شیعه و سنی بر وحدت و همبستگی هر چه بیشتر مسلمان تأکید کردند و جنایات رژیم غاصب اسرائیل در کشور فلسطین را محکوم کردند.

انتهای پیام
captcha